Alfrinco Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 hallo, ik heb GTA sa naar een tijd lang niet gespeeld te hebben weer geistalleerd... het instaleren ging gewoon nog goed, ik was klaar met installeren toen wou ik hem spelen, maar er gebeurt niks.. je zit dat hij laad, de computer begint wat meer geluid te make (doet ie bij ons altijd als hij een spel start) maar naar enige tijd is dat geluid ook weer laag en gebeurt er niks... je zit alleen dat dinge bij de muis draaien dat ie bezig is.. maar dat is ook zo afgelopen... iemand enig idee???? en ik heb geen mods ofzo gebruikt... alvast bedankt mvg mark Reageren
Jizze Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Als je de cd erin stopt, krijg je een schermpje waarmee je hem opstarten, deinstalleren etc. Als ik hem op deze manier opstart doe hij het niet, maar als ik hem opstart met de snelkoppeling of via start doet hij het wel. Misschien is dat de oplossing? Reageren
Alfrinco Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 nee, gebeurt dan ook hetzelfde;) Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 KLIK Probeer er eens wat mee, misschien heb je er wat aan. Ik denk dat je de 2 > 2 code dan nodig hebt, maar dat wet ik niet zeker. Het kan ook iets anders zijn. Kijk maar even, je komt er wel uit Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 wil het ook niet via deze computer? installeer hem anders even opnieuw maar het kan ook zijn dat er krassen op je cd zitten. Reageren
Alfrinco Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 nee, via deze computer lukt het ook niet:S en het is ook niet foutmelding 2>2 want ik heb nog nooit mods gebruikt:) ik wist eerst zelfs nie wat het was:P maar dat he bik nou opgsezocht,, maar dat heb ik nooit gebruikt dsu... Reageren
Alfrinco Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 ik heb de oplossing het stond in een ander topic, dit was hem: Vaak blijft het configuratie-bestand gta_sa.set staan op de PC als je SA verwijdert. Tussendoor zou je je PC veranderd kunnen hebben waardoor een nieuw configuratie-bestand nodig is. Ga naar de map (Mijn) Documenten\GTA San Andreas User Files en verwijder daar het bestand gta_sa.set, probeer het dan nog eens.PS Controleer ook of er eventueel nieuwe drivers beschikbaar zijn voor je PC (grafische kaart). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.