Aejee87 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik kom er helaas niet uit bij deze missie, kunnen jullie mij helpen? De missie is: Recruit a Couple of Grove street Families Gang members. Zie link/foto!.. Alvast bedankt voor jullie moeite. Bewerkt: 23 februari 2009 door Aejee87 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Raadpleeg de Besturing-pagina op WikiGTA. Daar staat precies hoe je dat moet doen voor elk platform. Maar er bestaat in GTA SA geen missie die zo heet, je moet de aanwijzingen op je scherm niet interpreteren als missienamen. Reageren
Aejee87 Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Raadpleeg de Besturing-pagina op WikiGTA. Daar staat precies hoe je dat moet doen voor elk platform. Maar er bestaat in GTA SA geen missie die zo heet, je moet de aanwijzingen op je scherm niet interpreteren als missienamen. Deze missie is inmiddels gelukt, maar na deze missie krijg ik een telefoongesprek en dan moet ik het volgende doen, zie screenshot!.. Helaas weet ik ook deze keer niet wat ik moet doen? Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Deze missie is inmiddels gelukt, maar na deze missie krijg ik een telefoongesprek en dan moet ik het volgende doen, zie screenshot!.. Helaas weet ik ook deze keer niet wat ik moet doen? Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.nu kan je andere gebieden overnemen van de tegenpartij samen met je gangleden of alleen.hoe hoger de respect hoe meer gang leden je mee kan nemen om samen tegen de andere partij tevechten om die truf over te nemen , of alleen Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Even een toevoeging: Om een gang-war te starten, moet je 3 Ballas (paars) of Vagos (geel) leden (licht er aan in welk gebied) doodschieten. Dan moet je drie waves overleven. Bij elke wave komen ze met sterkere wapens. Reageren
Aejee87 Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Even een toevoeging:Om een gang-war te starten, moet je 3 Ballas (paars) of Vagos (geel) leden (licht er aan in welk gebied) doodschieten. Dan moet je drie waves overleven. Bij elke wave komen ze met sterkere wapens. Klopt het ook dat als ik alle missie's van Los Desperados heb uitgespeeld, dat ik dan ook de gehele Game van GTA: San Andreas heb uitgespeeld. (er komt namelijk heel veel tekst van wie er o.a. heeft mee gedaan om dit game te maken etc. etc.) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Gefeliciteerd , je hebt de storyline uitgespeeld. Veel succes met het behalen van de 100% (als je dat nog niet hebt). Reageren
Aejee87 Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) Gefeliciteerd , je hebt de storyline uitgespeeld. Veel succes met het behalen van de 100% (als je dat nog niet hebt). Sorry, maar wat bedoel je met de 100% ? ??? Krijg ik hierna nog (meer) missie's dan, wanneer ik Los Desperados heb uitgespeeld ??? Bewerkt: 25 februari 2009 door Aejee87 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Sorry, maar wat bedoel je met de 100% ???? Krijg ik hierna nog (meer) missie's dan, wanneer ik Los Desperados heb uitgespeeld ??? Neem eens de tijd om op je gemak te gaan neuzen door onze walkthrough >>WikiGTA<<. Daar vind je meer informatie dan je lief is. Waaronder een 100% checklist, GTA:SA bevat naast hoofdmissies ook zij-, sub-, voertuigmissies en collectables. Zo te lezen heb jij nog genoeg te doen in het spel. Succes Reageren
Aejee87 Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Sorry, maar wat bedoel je met de 100% ???? Krijg ik hierna nog (meer) missie's dan, wanneer ik Los Desperados heb uitgespeeld ??? Neem eens de tijd om op je gemak te gaan neuzen door onze walkthrough >>WikiGTA<<. Daar vind je meer informatie dan je lief is. Waaronder een 100% checklist, GTA:SA bevat naast hoofdmissies ook zij-, sub-, voertuigmissies en collectables. Zo te lezen heb jij nog genoeg te doen in het spel. Succes Hey Bedankt voor de tip!.. Maar.. Ik heb alle missie's die op WikiGTA staan allemaal al gehad en nu is dus nog steeds mijn vraag: Heb ik nu GTA San Andreas uitgespeeld?.. Want zoals ik eerder deze pagina al aangaf ik krijg dus na Los Desperados heel veel tekst met wie er allemaal aan mee hebben gewerkt etc. Maar daarna gaat het spel gewoon weer verder alleen kan ik dan geen enkele missie meer uitvoeren (ik krijg geen opdrachten meer per telefoon of geen rode cirkels meer..) Hopelijk krijg ik deze keer wel het juiste antwoord terug. Alvast Bedankt! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Je hebt alleen de missielijn uit gespeelt, niet de 100%. Als je alle zij, sub-missie's, collectables, voertuigmissie's enzovoort heb gedaan ben je helemaal klaar met het spelen van GTA Sanandreas en heb je de 100% gehaalt. Kijk nogmaals naar de 100% checklist die _KoE_Mzungu in z'n post gaf want daar kan je meer informatie vinden dan dat je neus lang is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.