Tim Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ik heb een raar probleem met een object plaatsen in gta vice city. Ik maak dus eerst een DFF. een COL en een TXD file, dan plaats ik deze bestanden in gta3.img, en daarna in moomapper, maar als ik dus het object plaats dan krijg ik een model zonder textures, als ik gta dan wil opstarten loopt het spel vast wat is het probleem Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Heb je het object wel goed getextuurd in de Zmodeler? Heb je de textures niet toevallig gerenamed? Reageren
Tim Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Heb je het object wel goed getextuurd in de Zmodeler?Heb je de textures niet toevallig gerenamed? nee, alles is goed gegaan, ik heb de textures in sketchup op het object geplaatst Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Waren het wel .bmp's? Want de standaard textures van Sketchup zijn JPG Reageren
Wauzie Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Dit kan ook een probleem zijn: Je hebt de model geëxporteerd als .3ds.....en later heb je de map verplaatst en toen stonden de textures niet meer in dezelfde map? *Waren de texturen te zien in de z-modeler...zoja kan dat aan de oorzaak die ik gegeven heb of die van eclipse liggen* Reageren
Tim Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 ik importeerde het 3ds model in moomapper (ik zag geen textures), daarna had ik het ge-exporteert naar DFF, ook heb ik de TXD file in dezelfde map als de textuur bmp bestanden geplaatst, daarna had ik de DFF, TXD en de COL file in gta3.img geplaatst, en het model in OCEANDN.IDE geplaatst, ik plaatste het model, maar zag geen textures, p.s. na het exporteren naar 3ds, kreeg ik de textuur bestandjes als JPG bestandjes, daarna had ik de JPG omgezet naar BMP, en deze losse bestandjes in supermarkt.TXD geplaast Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 na het exporteren naar 3ds, kreeg ik de textuur bestandjes als JPG bestandjes, daarna had ik de JPG omgezet naar BMP, en deze losse bestandjes in supermarkt.TXD geplaast Ik denk dat het hier aan ligt. Want dan moet je het object ook even opnieuw texturen Reageren
Tim Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) YES, IK BEN NOG NOOIT ZO BLIJ GEWEEST, de textuur is zichtbaar, alleen omdat ik hem eerst in 256 kleuren bmp had opgeslagen, dank jullie voor al jullie moeite!!! met 256 kleuren was de textuur niet te zien Bewerkt: 7 mei 2005 door Tim Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.