Pennywise The Clown Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ik ben van plan mijn Playstation 3 mee te nemen naar Australië. Maar nou is mijn vraag of de blu-ray speler wel tegen de turbulentie in het vliegtuig kan. Niet dat ik daar aan kom met een kapotte PS3. Weet iemand hier iets vanaf? Reageren
wupie Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Ik ben van plan mijn Playstation 3 mee te nemen naar Australië. Maar nou is mijn vraag of de blu-ray speler wel tegen de turbulentie in het vliegtuig kan. Niet dat ik daar aan kom met een kapotte PS3. Weet iemand hier iets vanaf? ik denk dat als je hem goed inpakt hij er dan we tegen kan zolang hij maar niet tegen de wanden van het vliegtuig neer woord gesmeten haha net 4 seconden sneller dan beneden Bewerkt: 23 februari 2009 door wupie Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Ik ben van plan mijn Playstation 3 mee te nemen naar Australië. Maar nou is mijn vraag of de blu-ray speler wel tegen de turbulentie in het vliegtuig kan. Niet dat ik daar aan kom met een kapotte PS3. Weet iemand hier iets vanaf? Als het goed is moet het geen probleem zijn. Heb tenminste er nooit van gehoord, dat je blu-ray speler er kapot van zou gaan... Maar ik denk dat je, om het 100% zeker te weten, de Sonylijn bellen, en het vragen Bewerkt: 23 februari 2009 door nick_kerkwijk Reageren
Thelostgta Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ik ben van plan mijn Playstation 3 mee te nemen naar Australië. Maar nou is mijn vraag of de blu-ray speler wel tegen de turbulentie in het vliegtuig kan. Niet dat ik daar aan kom met een kapotte PS3. Weet iemand hier iets vanaf? Je kan hem wel schudden in je handen maar als er maar geen stroom op zit goed inpakken !! Ik weet niet of je hem wel kan meenemen dan ding weegt 7 kilo ik weet niet hoeveel er mee mag op zo'n airplane In ieder geval ik had mijn ps3 thuis gelaten en een foto meegenomen van hem Reageren
FerryN Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ik ben van plan mijn Playstation 3 mee te nemen naar Australië. Maar nou is mijn vraag of de blu-ray speler wel tegen de turbulentie in het vliegtuig kan. Niet dat ik daar aan kom met een kapotte PS3. Weet iemand hier iets vanaf? Denk dat ze het wel aankunnen, toen de PS3 in Japan enzo uit was, maar niet in Europa zullen mensen ze ook wel meegenomen hebben in het vliegtuig, en zo heb ik geen klaagtopics erover gezien, dus denk dat het wel gaat . Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ik ben van plan mijn Playstation 3 mee te nemen naar Australië. Maar nou is mijn vraag of de blu-ray speler wel tegen de turbulentie in het vliegtuig kan. Niet dat ik daar aan kom met een kapotte PS3. Weet iemand hier iets vanaf? Je kan hem wel schudden in je handen maar als er maar geen stroom op zit goed inpakken !! Ik weet niet of je hem wel kan meenemen dan ding weegt 7 kilo ik weet niet hoeveel er mee mag op zo'n airplane In ieder geval ik had mijn ps3 thuis gelaten en een foto meegenomen van hem Hij weegt vast geen 7 kilo en ik mag hem als handbagage, onder betaling mee nemen. Nog iemand bekend met de blu-rayspeler in een vliegtuig...? Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Maar zijn daar geen wetten tegen ? straks ga je terugreizen met je ps3 misschien (ik weet niet misschien hou je hem daar) en dan denkt de douane dat je de ps3 hebt gekocht in Australië en volgens mij mocht je geen grote aankopen doen ofz geen idee of ik het fout heb. Reageren
Thelostgta Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Maar zijn daar geen wetten tegen ? straks ga je terugreizen met je ps3 misschien (ik weet niet misschien hou je hem daar) en dan denkt de douane dat je de ps3 hebt gekocht in Australië en volgens mij mocht je geen grote aankopen doen ofz geen idee of ik het fout heb. Neem je toch je aankoop bon mee Reageren
GTAspirit Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 nu dat je het zegt Pennywise mijn jongste neef van 15 is nu naar amerika en heeft ook zijn ps3 meegenomen ik heb gehoord dat er niks kapot was. als je met je ps3 heel terugwilt komen zul je hem goed moetten inpakken en zorgen dat hij stevig zit anders kan je je ps3 op je buik schrijven is met mijn broer zijn ps2 ook gebeurd gewoon door het hevige turbolentie gwn foetsie kapoet. maar ps3 is stevig material hoop ik toch! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Dus als ik hem een beetje stevig vast maak met tape of stevig band, moet het geen probleem zijn... Kunnen de PS3's ingewanden dan ook niet alle kanten op gaan vliegen? Reageren
GTAspirit Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 in pakken met tape zal niet helpen heb je izemo? of iets isolerend iets zachts doe dat in een doos en dan wat plek overlaten dat het net ruimte heeft voor de ps3 en dan ja alleen kan je dan wel probs krijgen bij de controle wat je ook kan doen is gwn vragen bij de abgage dat de ps3 waardevol is en dat ze dat dan stevig inpakken en dat hij niet kan kapot gaan anders kan je het gwn vergeten of laat hem gwn thuis dat kan ook trouwens daar bespaar je geld mee. anders moet je nog eens die doos en zo betalen en dat kan wel wat kosten ongeveer 40 euro ofzo. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Dus als ik hem een beetje stevig vast maak met tape of stevig band, moet het geen probleem zijn...Kunnen de PS3's ingewanden dan ook niet alle kanten op gaan vliegen? Pak een doos, doe er piepschuim in, véél piepschuim. Dan maak je de doos stevig vast met sterke plakband. Dat zou wel moeten helpen denk ik. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Ik heb ooit mijn PS3 mee genomen naar Roemenie. De PS3 vult je reistas wel erg snel want je mag maar 20 KG meenemen, en de PS3 is al 6 tot 7 KG. Ik heb hem dus op het vliegveld uit mijn tas gehaald en in mijn handbagage gedaan, hij word wel 3 keer gecontroleerd omdat ze dan denken dat het een bom is. Maar je reistas kun je wel voller maken dus meer spullen meenemen. Daarnaast heb ik hem heen en terug gebracht en er is niks gebeurt met de PS3. Dus naar mijn mening zal het geen probleem vormen voor je PS3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.