gerbieboy6 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Hey allemaal, Jullie ook razend benieuwd naar wie achter het masker zit? (de nieuwe uri geller sbs6) Weblog bad boys marketing zegt dat ze weten wie the mask is: De weblog bad boys marketing geeft een tip: The Mask is een man, hij leeft in Nederland en speelt piano. Zijn vader komt uit een land waar de zon een belangrijke betekenis heeft, en hij doet mee in een reclamespotje op de Nederlandse televisie. post hier wat je er van vind! Bewerkt: 23 februari 2009 door gerbieboy6 Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) wibi soerjadi ??? Bewerkt: 23 februari 2009 door PowerPats Reageren
Exoit Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Hey allemaal,Jullie ook razend benieuwd naar wie achter het masker zit? (de nieuwe uri geller sbs6) Weblog bad boys marketing zegt dat ze weten wie the mask is: De weblog bad boys marketing geeft een tip: The Mask is een man, hij leeft in Nederland en speelt piano. Zijn vader komt uit een land waar de zon een belangrijke betekenis heeft, en hij doet mee in een reclamespotje op de Nederlandse televisie. Zijn vader komt dan waarschijnlijk uit Egypte dat kan niet anders. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Ik zeg het express niet; voor als mensen het niet willen weten , maar ga maar googlen. Het kan ook een grap zijn dat het hem is. wie is wiebi sjoeradi? ik denk die hypnothiseur die een meisje 4 dagen ofzo weg gedaan had. fabio cartapelio ofzo Bewerkt: 23 februari 2009 door gerbieboy6 Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) De mask is ontmaskerd! zeggen ze En de Mask is... (trommelgeroffel) Roland van den Berg! oftewel zoals ik al zei:[/b]Rasti Rostelli die bedoel ik met hierboven maar... Natuurlijk zeggen jullie dat Roland van den berg The Mask is, zegt een van de medewerkers van SBS6, maar met die uitspraak gaan jullie 100% onderuit” Bewerkt: 24 februari 2009 door gerbieboy6 Reageren
Bossinkje Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Er zijn ook mensen die zeggen dat het de dochter van Uri Geller is.. Reageren
Ferre Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Wie is de Stig, wie zijn Daft Punk... vroeg of laat komen we erachter... Reageren
bLADE` Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Vind het een beetje raar dat hij zich moet verbergen. ;D Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Doen ze voor de kijkcijfers, anders lag hij/zij er al lang uit. Reageren
The Hulk Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Wel slim dat hij een masker op doet dat levert hem wel meer stemmen en aandacht op. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Het is denk ik sowieso een seleberty Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Het is denk ik sowieso een seleberty Dat hoeft niet persé. Het kan gewoon een Nederlander zijn of een persoon uit een ander land. Maar ik vond het echtt dom dat mensen het podium op gingen rennen om het masker eraf te trekken (van me moeder gehoord zelf volg ik het niet echt) Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Dat was denk ik ingestudeerd. Maar de politie bemoeit zich er wel mee Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 als je naar die eerste post kijkt dan denk ik gelijk aan die vent van die reclame van die vent met die pruik en dat meisje die zegt dan als hij zijn pruik afdoet "pappa!" Reageren
Bossinkje Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Doen ze voor de kijkcijfers, anders lag hij/zij er al lang uit. Ja, de mensen stemmen allemaal op hem, omdat ze willen weten wie het is. Hetzelfde bij Vincent de Vampier. De mensen vinden de reactie van Uri Geller leuk, als hij bijvoorbeeld met zijn glas water gaat gooien. Daardoor blijven de mensen gewoon op hem stemmen. Ik weet het bijna zeker dat The Mask & Vincent allebei in de finale komen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.