Visser23 Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Mij maakt het eerlijk gezegd niet uit wie The Mask is. Onthoud, het is allemaal een show. De meeste trucs staan op internet, youtube. Ik stem ook altijd op Vincent, omdat ik niet wil dat het masker gaat winnen. Nja, hij wint toch wel, want dat zal wel van te voren afgesproken zijn denk ik. Volgens mij zijn er meer mensen fan van Vincent i.p.v. The Mask. Als ik denk aan die eerste post met een reclamespotje denk ik gelijk aan de vent van Lassie lassie xD Maar dat is hem toch niet Reageren
LukRacer Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Mask is een beetje onzinnig. Vroeg of laat is het mijn oude meester met een masker op en vermoordt hij Millica Peterson bijna, best wel gaar eigenlijk... Vooor de rest is hij best wel goed, beter dan inscteneter Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Ja, natuurlijk is de show nep maar sommige dingen wel echt. Mask en Vincent staan in de finale voor kijkcijfers Reageren
Bossinkje Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) Ik hoor net in de korte intro van Uri Geller dat Uri geen risico wil lopen, en The Mask zich MOET bekendmaken. Omdat de vorige keer die mannen het podium oprenden en het masker van zijn gezicht af wouden trekken. Ik ben benieuwd... Bewerkt: 27 februari 2009 door Bossinkje Reageren
Dieko Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Ja, natuurlijk is de show nep maar sommige dingen wel echt. Mask en Vincent staan in de finale voor kijkcijfers Welke dingen zijn echt? Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) Ik hoor net in de korte intro van Uri Geller dat Uri geen risico wil lopen, en The Mask zich MOET bekendmaken. Omdat de vorige keer die mannen het podium oprenden en het masker van zijn gezicht af wouden trekken. Ik ben benieuwd... Dat is natuurlijk allemaal al ingestudeerd. En The Mask zij wat tegen Viktor ''het is veilig'' zei hij volgens mij. Maar Dieko ik snap het zelf ook niet. Veel plezier vanavond allemaal. En ik voorspel dat sowieso mask en vincent in finale zitten. Maarja, Mask is al bekendgemaakt door ons. Bewerkt: 27 februari 2009 door gerbieboy6 Reageren
Dieko Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) Ik hoor net in de korte intro van Uri Geller dat Uri geen risico wil lopen, en The Mask zich MOET bekendmaken. Omdat de vorige keer die mannen het podium oprenden en het masker van zijn gezicht af wouden trekken. Ik ben benieuwd... Dat is natuurlijk allemaal al ingestudeerd. En The Mask zij wat tegen Viktor ''het is veilig'' zei hij volgens mij. Maar Dieko ik snap het zelf ook niet. Veel plezier vanavond allemaal. En ik voorspel dat sowieso mask en vincent in finale zitten. Maarja, Mask is al bekendgemaakt door ons. Hoe bedoel je ik snap het niet? Je zei dat je sommige dingen echt vond maar welke dingen HAHAHA Eerste ACT GAAT AL DIRECT FOUT!! Bewerkt: 27 februari 2009 door Dieko Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) Ja, hhahahah chek de nieuwe vincent helemaal veranderd wat een giller Uri en het publiek vinden het walgelijk Bewerkt: 27 februari 2009 door gerbieboy6 Reageren
The Hulk Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Die Vincent ziet er niet uit echt vreselijk. Het is net een mismaakte en verpeste engel met vampier trekjes En ik ben ook benieuwd wie erachter dat masker zit maar is hij nou door? Reageren
1974 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 En ik ben ook benieuwd wie erachter dat masker zit maar is hij nou door?Somige mensen zeggen dat het Gerard Joling is, maar we zien nog wel wie het is . Reageren
KJF Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Die vincent is gewoon een idioot. Ik denk dat we zondag erachterkomen wie the mask is, hij had patty brard gister in de show uitgenodigd voor zondag om 20.30 zou er iets op tv gaan gebeuren. ik denk dat hij patty hem laat ontmaskeren. Reageren
Hackman Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Het is geen Gerard Joling. Dat is slappe shit. Net zoals Hayashi die erachter had gezeten. Misschien is Vincent en The mask wel dezelfde persoon. Niemand weet dat. Ze laten wel neppe beelden zien om de kijkcijfers op te krikken. Maar wel genaaid, the mask zou gisteren zijn identiteit bekendmaken en dan doet die matennaaier het niet.. Reageren
1974 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) Het is geen Gerard Joling. Dat is slappe shit. Net zoals Hayashi die erachter had gezeten. Misschien is Vincent en The mask wel dezelfde persoon. Niemand weet dat. Ze laten wel neppe beelden zien om de kijkcijfers op te krikken. Maar wel genaaid, the mask zou gisteren zijn identiteit bekendmaken en dan doet die matennaaier het niet..Ze wilden het gewoon nog wat spannender maken, tot de finale natuurlijk, vandaar dat ze zeiden dat hij zijn masker zou af doen, maar het dus niet deed. Bewerkt: 28 februari 2009 door 1973 Reageren
The Hulk Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Inderdaad iedereen kan het zijn. Reageren
David22 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Wie is de Stig, wie zijn Daft Punk... vroeg of laat komen we erachter... De stig is waarschijnlijk Ben Collins, en Daft Punk zijn Thomas Bangalter en Guy-Manuel de Homem-Christo Dit is trouwens het filmpje waarin men laat zien dat The Mask Gerard Joling is, ik denk persoonlijk dat dit een goed gefaked filmpje is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.