Bossinkje Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Het is geen Gerard Joling. Dat is slappe shit. Net zoals Hayashi die erachter had gezeten. Misschien is Vincent en The mask wel dezelfde persoon. Niemand weet dat. Ja, ik en mijn vader dachten daar ook al aan. @David22: Ja, dat filmpje is echt nep. Dat gezicht van Gerard komt er niet eens in voor. Dat het beeld is stil gezet, is waarschijnlijk iets anders. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 bij ons thuis dachten we ook dat vincent the mask is! Reageren
Die Hard Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Vanavond zou er iets voor een programma om 20:30 zijn ofzo, volgens mij voor Hart van Nederland. Patty was daarbij ook uitgenodigt, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Mijn moeder vertelde mij net dat The Mask in de finale zal onthullen wie hij is, maar met 1 voorwaarde: Dat hij wint. Als hij niet wint, zal hij zijn masker ook niet afdoen. Dus nou weet ik wel heel zeker dat The Mask gaat winnen, want iedereen wil natuurlijk weten wie hij is. Iedereen gaat dus juist op hem stemmen. Dat is wat ik denk... Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Vincent is heus niet The Mask. Als ze allebei doorgaan, zie je ze aan het einde allebei staan. Vincent kan dus onmogelijk The Mask zijn. Ik denk dat het Hans Klok is. Nja, het maakt me op zich niet erg veel uit. Maar Joling is het niet, denk ik. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Vincent is heus niet The Mask. Als ze allebei doorgaan, zie je ze aan het einde allebei staan. Vincent kan dus onmogelijk The Mask zijn. Ik denk dat het Hans Klok is. Nja, het maakt me op zich niet erg veel uit. Maar Joling is het niet, denk ik. Ja, dat zei ik dus ook tegen mijn vader. Maar op het eind als ze bij elkaar staan, kan er voor dan wel even iemand anders achter het masker zitten. Ze moeten niet tegelijk optreden, dus dat kan best. Reageren
Zaahed Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Tja geen idee wie achter die masker zit maar wel slim van hem. Reageren
The Hulk Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Als ik zelf zou meedoen zal ik me ook vermommen of een masker opdoen. Het is gewoon superslim hoewel iedereen er wel op kon komen maar niemand deed het. (Is er ooit een gemaskerde mentalist geweest?) Reageren
Zaahed Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) Als ik zelf zou meedoen zal ik me ook vermommen of een masker opdoen. Het is gewoon superslim hoewel iedereen er wel op kon komen maar niemand deed het. (Is er ooit een gemaskerde mentalist geweest?) Nee er is nooit een gemaskerde mentalist geweest. Maar ja als iemand van het publiek die Masker er stiekem eraf zou trekken zou hij een probleem krijgen. En dan zou er wel iets minder gestemd worden en dan weet iedereen het. Bewerkt: 1 maart 2009 door Zaahed Reageren
Dieko Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Net was op SBS6 de zogenaamde onthulling. Gerard Joling zei dat hij het niet was Logisch, een masker verderft zijn make up. Reageren
David22 Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 @David22: Ja, dat filmpje is echt nep. Dat gezicht van Gerard komt er niet eens in voor. Dat het beeld is stil gezet, is waarschijnlijk iets anders. Als je het HQ filmpje bekijkt wat in de beschrijving op YT staat, kan je Joling wel zien. @ hierboven: Dat sloeg echt nergens op, dat filmpje. Eerst staat Patty een beetje vaag te praten, en vervolgens komt Gerard Joling: "Kiekeboe, ik ben het dus niet!". Zo maakt hij zichzelf alleen maar verdachter... Hoewel, het zou wel grappig zijn: "Gerard Joling is de nieuwe Uri Geller!" Reageren
Wienish Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 De mask is gewoon Joran van der Sloot en in de grande finale gaat ie Patty laten verdwijnen met behulp van 2 schoenen die van 't strand af komen. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 nee, het is roland van den berg rasti rostelli Reageren
Wienish Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 nee, het is roland van den berg rasti rostelli 't Is koningin Beatrix, maar dan zonder de Bea Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.