Jesperkaj Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 nee, het is roland van den berg rasti rostelli 't Is koningin Beatrix, maar dan zonder de Bea Ik snap 'm niet. Reageren
Wienish Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 nee, het is roland van den berg rasti rostelli 't Is koningin Beatrix, maar dan zonder de Bea Ik snap 'm niet. Bedoel ik ook niks mee, alleen dat Bea gedeelte bedoel ik mee dat de mask wél plat is. Reageren
Sprunk Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Wie er ook achter dat master zit, ik heb een hekel aan hem. Waarschijnlijk is het gewoon een obn'er. SBS6 heeft hem dan gevraagt of hij een masker op wilt doen voor de extra media aandacht. Want dat filmpje vanavond om 20.30 was dus alleen puur om Holland's got talent en wegmisbruikers te promoten. Het ging niet eens over Uri Geller en/of the Mask. Dan kan die Parry wel heel leuk met haar tieten gaan staan zwaaien, maar we zijn 0,0% wijzer geworden van dat amateur filmpje. Maargoed, The Mask is altijd nog 200x beter dan die viese would-be vampier Vincent. Reageren
Legenderion Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik denk dat Gorden er achter zit :') Reageren
The Hulk Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 (bewerkt) Ik denk dat Gorden er achter zit :') Nee joh die is veel dikker en kleiner. The Mask is volgens mij een dunne, lange jongeman. Bewerkt: 2 maart 2009 door Triads Reageren
Legenderion Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik denk dat Gorden er achter zit :') Nee joh die is veel dikker en kleiner. The Mask is volgens mij een dunne, lange jongeman. Reageren
Die Hard Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Trieste zooi gisteravond, moest ik het helemaal opnemen omdat ik Bananasplit ging kijken. Na Bananasplit zet ik 't op, 5 minuten zitten zoeken waar 't nou stond (we hadden een opname van 30 min. gedaan, voor de zekerheid), uiteindelijk zie je the Mask met Patty staan. Patty: "Ik ben vanavond gevraagd om mezelf vrij te houden door the Mask, misschien wil hij zich wel onthullen?". Joling: "Koekoek, ik ben het dus niet! Maar kijk volgende week wel naar Holland got Talent!" Sodemieter toch op man. Je moest is weten hoe boos ik was, ze zullen er geen kijkcijfers mee halen hoor, voor dat Holland Got Talent. Er zijn alleen erg veel mensen boos, denk ik.. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Trieste zooi gisteravond, moest ik het helemaal opnemen omdat ik Bananasplit ging kijken. Na Bananasplit zet ik 't op, 5 minuten zitten zoeken waar 't nou stond (we hadden een opname van 30 min. gedaan, voor de zekerheid), uiteindelijk zie je the Mask met Patty staan. Patty: "Ik ben vanavond gevraagd om mezelf vrij te houden door the Mask, misschien wil hij zich wel onthullen?". Joling: "Koekoek, ik ben het dus niet! Maar kijk volgende week wel naar Holland got Talent!"Sodemieter toch op man. Je moest is weten hoe boos ik was, ze zullen er geen kijkcijfers mee halen hoor, voor dat Holland Got Talent. Er zijn alleen erg veel mensen boos, denk ik.. Ja, ik wou dat van gisteravond dus ook erg graag zin. Toen Gerard dus zijn masker eraf trok, dacht ik eerst dat het toch de echte Mask was. Bleek het een 1 of andere stomme grap te zijn, en gaan ze reclame zitten maken voor Hollands Got Talent. Reageren
Zaahed Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 (bewerkt) Ik weet zeker dat het niet Gerard Joling is. Als ze zeggen op tv het is die of dat dan is het zoiezo niet die persoon wat ze zeggen op tv. Bewerkt: 2 maart 2009 door Zaahed Reageren
The Hulk Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik denk dat Gorden er achter zit :') Nee joh die is veel dikker en kleiner. The Mask is volgens mij een dunne, lange jongeman. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Mij boeit het niet eens wie er zich achter 'The Mask' verschuilt. Die hele Uri Geller show is trouwens onzin om naar te kijken. SBS 6 houd het alleen maar geheim omdat ze meer kijkcijfers willen hebben. En die Vincent is al helemaal een drama met ze bloedzuigers of meelwormen. Reageren
Wienish Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik denk dat Gorden er achter zit :') Nee joh die is veel dikker en kleiner. The Mask is volgens mij een dunne, lange jongeman. +1 XD Reageren
Zaahed Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Volgens mij waren die mensen die de masker probeerden eraf te trekken gewoon wat mensen die daar werken bij Uri Geller en dat doen zodat het wat spannender word. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Mensen toch... dit is pure entertainment. Reageren
Legenderion Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Mensen toch... dit is pure entertainment. Ja, zei ik ook al, voer voor het volk zonder verstand (met alle respect voor mensen die verstand hebben en het ook (perongeluk) zien) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.