Muay Thai Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 (bewerkt) Dat gedoe met Vincent precies hetzelfde, waarvoor zou de The Mask vragen om naar shownieuws te kijken? Dat is toch pure kijkcijfer trekkerij. Bewerkt: 3 maart 2009 door Muay Thai Reageren
Legenderion Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Dat gedoe met Vincent precies hetzelfde, waarvoor zou de The Mask vragen om naar shownieuws te kijken? Dat is toch pure kijkcijfer trekkerij. Achja, voor goede inhoudelijk televisieprogramma's kun je ook beter niet de tv op zender 6 zetten En ja, natuurlijk gebruikt de SBS, the mask als kijkcijferkanon, voor alle zenders zijn kijkcijfers belangrijk, maar SBS is hier puur opgericht, zonder principes of bepaalde programma's; heeft het veel kijkcijfers, dan zendt SBS het uit. The Mask zal overigens wel extra betaald worden door SBS om zoiets te zeggen Reageren
ComKwak Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Sommige zenders proberen echt alles te doen voor meer kijkcijfers... Reageren
GTA Haas Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik zou het ook wel willen weten wie The Mask is, maar de mensen willen weten wie erachter zit. Daarom stemmen ze allemaal op The Mask. En ze vinden het óók mischien leuk dat Uri Geller kwaad word door Vampier Vincent. Raar, vies ventje die Vincent... Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 SBS6 weet echt wel wie er achter dat masker zit. Reageren
Dieko Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 SBS6 weet echt wel wie er achter dat masker zit. Logisch hé! En Uri Geller ook. Ook logisch! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik zou het ook wel willen weten wie The Mask is, maar de mensen willen weten wie erachter zit. Daarom stemmen ze allemaal op The Mask. En ze vinden het óók mischien leuk dat Uri Geller kwaad word door Vampier Vincent. Raar, vies ventje die Vincent... Ze doen het denk ik allemaal omdat hij allerlei dingen belooft en ze willen zien wat ie de volgende keer in petto heeft. SBS6 weet echt wel wie er achter dat masker zit. Logisch hé! En Uri Geller ook. Ook logisch! Denk het toch niet eigenlijk... Ik denk gewoon dat het gewoon een slim persoon is die dat allemaal uit zichzelf doet. Want bovendien de dingen die hij/zij zegt kan die toch ook uit zichzelf doen? Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Dat tussen Uri en Vincent is ook nep Reageren
Dieko Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik zou het ook wel willen weten wie The Mask is, maar de mensen willen weten wie erachter zit. Daarom stemmen ze allemaal op The Mask. En ze vinden het óók mischien leuk dat Uri Geller kwaad word door Vampier Vincent. Raar, vies ventje die Vincent... Ze doen het denk ik allemaal omdat hij allerlei dingen belooft en ze willen zien wat ie de volgende keer in petto heeft. SBS6 weet echt wel wie er achter dat masker zit. Logisch hé! En Uri Geller ook. Ook logisch! Denk het toch niet eigenlijk... Ik denk gewoon dat het gewoon een slim persoon is die dat allemaal uit zichzelf doet. Want bovendien de dingen die hij/zij zegt kan die toch ook uit zichzelf doen? Iemand die een opvolger wilt, moet toch weten wie zijn opvolger is Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik zou het ook wel willen weten wie The Mask is, maar de mensen willen weten wie erachter zit. Daarom stemmen ze allemaal op The Mask. En ze vinden het óók mischien leuk dat Uri Geller kwaad word door Vampier Vincent. Raar, vies ventje die Vincent... Ze doen het denk ik allemaal omdat hij allerlei dingen belooft en ze willen zien wat ie de volgende keer in petto heeft. SBS6 weet echt wel wie er achter dat masker zit. Logisch hé! En Uri Geller ook. Ook logisch! Denk het toch niet eigenlijk... Ik denk gewoon dat het gewoon een slim persoon is die dat allemaal uit zichzelf doet. Want bovendien de dingen die hij/zij zegt kan die toch ook uit zichzelf doen? Dat is niet zijn stem Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik zou het ook wel willen weten wie The Mask is, maar de mensen willen weten wie erachter zit. Daarom stemmen ze allemaal op The Mask. En ze vinden het óók mischien leuk dat Uri Geller kwaad word door Vampier Vincent. Raar, vies ventje die Vincent... Ze doen het denk ik allemaal omdat hij allerlei dingen belooft en ze willen zien wat ie de volgende keer in petto heeft. SBS6 weet echt wel wie er achter dat masker zit. Logisch hé! En Uri Geller ook. Ook logisch! Denk het toch niet eigenlijk... Ik denk gewoon dat het gewoon een slim persoon is die dat allemaal uit zichzelf doet. Want bovendien de dingen die hij/zij zegt kan die toch ook uit zichzelf doen? Iemand die een opvolger wilt, moet toch weten wie zijn opvolger is Ja toch, duh Reageren
Zaahed Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Dat tussen Uri en Vincent is ook nep Alles is nep. Reageren
Zaahed Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 <<pagina 2 graag. Hoezo wat is er dan op Pagina 2? On topic: Maar ik geloof echt dat het niet Gerard Joling is. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Uri Geller is een echt maar die anderen niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.