Jump to content

The Mask

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dat gedoe met Vincent precies hetzelfde, waarvoor zou de The Mask vragen om naar shownieuws te kijken? Dat is toch pure kijkcijfer trekkerij.

Bewerkt: door Muay Thai
  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gerbieboy6

19

• Zaahed

12

• Bossinkje

12

• The Hulk

10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Dat gedoe met Vincent precies hetzelfde, waarvoor zou de The Mask vragen om naar shownieuws te kijken? Dat is toch pure kijkcijfer trekkerij.

Achja, voor goede inhoudelijk televisieprogramma's kun je ook beter niet de tv op zender 6 zetten :7

En ja, natuurlijk gebruikt de SBS, the mask als kijkcijferkanon, voor alle zenders zijn kijkcijfers belangrijk,

maar SBS is hier puur opgericht, zonder principes of bepaalde programma's; heeft het veel kijkcijfers, dan zendt SBS het uit.

The Mask zal overigens wel extra betaald worden door SBS om zoiets te zeggen ;)

Geplaatst:

Ik zou het ook wel willen weten wie The Mask is, maar de mensen willen weten wie erachter zit. Daarom stemmen ze allemaal op The Mask. En ze vinden het óók mischien leuk dat Uri Geller kwaad word door Vampier Vincent. Raar, vies ventje die Vincent... :{

Geplaatst:
Ik zou het ook wel willen weten wie The Mask is, maar de mensen willen weten wie erachter zit. Daarom stemmen ze allemaal op The Mask. En ze vinden het óók mischien leuk dat Uri Geller kwaad word door Vampier Vincent. Raar, vies ventje die Vincent... :{

Ze doen het denk ik allemaal omdat hij allerlei dingen belooft en ze willen zien wat ie de volgende keer in petto heeft.

SBS6 weet echt wel wie er achter dat masker zit. :7

Logisch hé!

En Uri Geller ook.

Ook logisch!

Denk het toch niet eigenlijk... Ik denk gewoon dat het gewoon een slim persoon is die dat allemaal uit zichzelf doet. Want bovendien de dingen die hij/zij zegt kan die toch ook uit zichzelf doen?

Geplaatst:

Ze doen het denk ik allemaal omdat hij allerlei dingen belooft en ze willen zien wat ie de volgende keer in petto heeft.

Logisch hé!

En Uri Geller ook.

Ook logisch!

Denk het toch niet eigenlijk... Ik denk gewoon dat het gewoon een slim persoon is die dat allemaal uit zichzelf doet. Want bovendien de dingen die hij/zij zegt kan die toch ook uit zichzelf doen?

Iemand die een opvolger wilt, moet toch weten wie zijn opvolger is :?

Geplaatst:

Logisch hé!

En Uri Geller ook.

Ook logisch!

Dat is niet zijn stem :{

Geplaatst:

Logisch hé!

En Uri Geller ook.

Ook logisch!

Iemand die een opvolger wilt, moet toch weten wie zijn opvolger is :?

Ja toch, duh :Y

Geplaatst:
<<pagina 2 graag. :cya:

Hoezo wat is er dan op Pagina 2?

On topic:

Maar ik geloof echt dat het niet Gerard Joling is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...