Jump to content

The Mask

Recommended Posts

Geplaatst:

ja, hij heeft geen bewijs dat het nep is.

@gerard joling kan het wel zijn zie filmpje. Hij liep net zo maar het kan nep zijn:p maar als het Gerard is zal hij wel lachen. Heb je het zondag 2o.30 sbs6 gezien. lol

@daar werd ook over ''nep'' gepraat.

• Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gerbieboy6

19

• Zaahed

12

• Bossinkje

12

• The Hulk

10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
heeft het veel kijkcijfers, dan zendt SBS het uit.

Onjuist. 'Moment van de Waarheid', programma dat RTL onlangs heeft uitgezonden waar door middel van een leugentest werd gekeken wat mensen voor elkaar verschuilen, zou SBS nooit uitzenden. Dat beweert Programmaleider Tina Nijkamp.

The Mask zal overigens wel extra betaald worden door SBS om zoiets te zeggen ;)

Ze beweren zelf dat enkel twee of drie mensen van de productie weten wie er achter The Mask schuilt.

Maar inderdaad, pure entertainment. Zonder The Mask en vampier Vincent zou het een stuk slechter bekeken worden. Vooral omdat X factor ongeveer gelijk geprogrammeerd staat op RTL.

Geplaatst:
heeft het veel kijkcijfers, dan zendt SBS het uit.

Onjuist. 'Moment van de Waarheid', programma dat RTL onlangs heeft uitgezonden waar door middel van een leugentest werd gekeken wat mensen voor elkaar verschuilen, zou SBS nooit uitzenden. Dat beweert Programmaleider Tina Nijkamp.

The Mask zal overigens wel extra betaald worden door SBS om zoiets te zeggen ;)

Ze beweren zelf dat enkel twee of drie mensen van de productie weten wie er achter The Mask schuilt.

Maar inderdaad, pure entertainment. Zonder The Mask en vampier Vincent zou het een stuk slechter bekeken worden. Vooral omdat X factor ongeveer gelijk geprogrammeerd staat op RTL.

Ja, ze zeggen dat het meerdere mensen zijn.

Geplaatst:

Ik kan niet wachten tot vanavond! ik ben erg benieuwd wat die gaat doen en natuurlijk ook wat Vincent gaat doen.

Geplaatst:
Ik kan niet wachten tot vanavond! ik ben erg benieuwd wat die gaat doen en natuurlijk ook wat Vincent gaat doen.

Inderdaad! Ik ook. Ik ben benieuwd wie er naar de finale gaat.

Geplaatst:

Ik denk zowiezo The Mask en Vincent.

Geplaatst:

En Yelle ook omdat ze zo jong is. En het zielig voor haar is als ze niet doorgaat. :duh:

Geplaatst:

En Yelle ook omdat ze zo jong is. En het zielig voor haar is als ze niet doorgaat. :duh:

r kunnen er toch maar 2 doorgaan? :puh:

Geplaatst:

Dat is het nadeel van die shows en ook van de kiezers. Dat ze meestal op de echt opvallende stemmen maar niet op de mensen die echt wat kunnen.

Geplaatst:
Dat is het nadeel van die shows en ook van de kiezers. Dat ze meestal op de echt opvallende stemmen maar niet op de mensen die echt wat kunnen.

Tja daardoor wordt het oneerlijk.

Geplaatst:

Wie er door gaat naar de finale? Vanavond is de finale toch? :puh: En ik denk ook dat The Mask wint. Iedereen gaat natuurlijk op hem stemmen omdat ze willen weten wie het is. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...