End Of The Riot Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik wist het dat het Hayashi was. Maar volgens mij deed hij bij de Deutse versie ook mee maar daar lukte het niet dus probeerde die het in Nederland maar dat lukte de eerste keer ook niet maar de Nederlanders kende hem wel dus moest die een andere identiteit hebben. Maar wel lullig dat die weer niet heeft gewonnen. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 ja, zoals wij dat hier in Nederland zeggen ''ik baalde als een stekker'' Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik moet vaker mijn moeder geloven... Ze zei ook al dat Hayasi The Mask was, en gelijk ook. Maar mag ie wel 2 keer meedoen? Uri Geller zei er niks over, hij vond het 'geweldig!' Je bedoeld, hij vond het Mind Blowing zoals hij altijd zegt :schater: Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Ik moet vaker mijn moeder geloven... Ze zei ook al dat Hayasi The Mask was, en gelijk ook. Maar mag ie wel 2 keer meedoen? Uri Geller zei er niks over, hij vond het 'geweldig!' Je bedoeld, hij vond het Mind Blowing zoals hij altijd zegt :schater: Jha. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.