Jump to content

Mercedes-Benz CS500 ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee. Het werkt eigenlijk ook half niet. Als je 'normale' xenon lampen erop zit, dan kun je al verder kijken. Het is een dingetje om mee te showen, maar behoorlijk onnodig. Als je dat nodig hebt, dan weet ik niet of je nog wel auto moet rijden. Het concept is wel goed, maar het zuigt nu nog heel hard.

Geplaatst:

Vind em niet zo erg geslaagd. Het ziet er dan weliswaar wel heel vet uit, maar ik vind de kont van de S-klasse totaal niet bij de CL-neus passen. Had dan liever gezien dat de arabs er een 4-deurs CL van zouden maken ;)

Wel een leuk project, best geslaagd eigenlijk :puh:

Geplaatst:
Nee. Het werkt eigenlijk ook half niet. Als je 'normale' xenon lampen erop zit, dan kun je al verder kijken. Het is een dingetje om mee te showen, maar behoorlijk onnodig. Als je dat nodig hebt, dan weet ik niet of je nog wel auto moet rijden. Het concept is wel goed, maar het zuigt nu nog heel hard.

Het is wel nodig hoor, we waren in Roemenië. Er waren allemaal gaten in de wegen, en om die gaten beter te zien heb je dat wel nodig hoor. :Y

Geplaatst:
Ik vind hem wel mooi alleen de kleur veranderen naar Zwart of Zilver ofzo en dan is hij perfect!

Normaal vind ik zwart ook érg mooi op een mooie auto, maar wit is sportief. En dat past goed bij deze auto vind ik. :Y

Geplaatst:

Het is wel nodig hoor, we waren in Roemenië. Er waren allemaal gaten in de wegen, en om die gaten beter te zien heb je dat wel nodig hoor. :Y

En je wilt je voorbereiden op zo'n gat in de weg of je wilt er omheen rijden ofwat?

Geplaatst:

de kleur is ook mijn smaak beslist niet! wit, zilvergrijs of zwart zou veel beter zijn... misschien bordeaux rood ook wel!

vind toch dat de combinatie van de s en de cl goed overeen komen met elkaar! ik bedoel; het is een auto met stijl! al zou ik liever zien dat er ooit een s-klasse estate op de markt komt! of een cl sedan, wat deze dus al is, lol... :schater:

maar ik denk dat een s neus op een cl ook wel appart zal zijn! :eten:

Geplaatst:
Ik vind hem wel mooi alleen de kleur veranderen naar Zwart of Zilver ofzo en dan is hij perfect!

Normaal vind ik zwart ook érg mooi op een mooie auto, maar wit is sportief. En dat past goed bij deze auto vind ik. :Y

Nou erg wit is ook niet mooi. Maar dan bedoel ik echt helemaal wit. Als het een klein beetje wit is dan maakt het mij niet uit. :)

Geplaatst:
Nou erg wit is ook niet mooi. Maar dan bedoel ik echt helemaal wit. Als het een klein beetje wit is dan maakt het mij niet uit. :)

Wit is wit. Je hebt niet een beetje wit of heel erg wit. :bonk:

Ik vind de neus goed geslaagt, alleen de achterkant vind ik er nog steeds gewoon niet uit zien. Het past niet bij het vloeiende ontwerp van de neus, het is veel te hoekig. Maar respect voor de mensen die dit voor elkaar gekregen hebben.

Geplaatst:

Dat klopt, wij hebben thuis een '09 S65 en daar zit die nightvision standaard op. Leuk om kijk ik heb dit te zeggen maar werken doet het niet echt, het is ook irritant dat de snelheidsmeter zich naar onderen verplaatst. Voor de rest is het een superauto, zitten verder ook nog leuke andere speeltjes op, kofferbak van afstand open doen, adaptive cruise control, verkeersbordherkenning. Altijd leuk voor de show.

OT: Leuk gedaan alleen ik vind de neus van de S-klasse mooier. Ik kijk niet meer op van wat die Arabieren allemaal met hun auto's doen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...