gtavcsky Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Ik heb sinds dit weekend Gta IV, draait als een tiet!!!! Alleen, ik snap NIET hoe ik online kan gaan! In de singleplay kan ik wel via de telefoon naar multiplayer, vervolgens selecteerd hij een aantal servers, maar telkens als ik er een aanklik, staat er 'waiting for other players' terwijl er al een man of 9 in die server zitten. Wat zie ik over het hoofd? Alvast thnx voor het lezen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 je ziet niks over het hooft en je bent echt niet de enigste hoor, een groot aantal mensen hebben dit probleem ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 je ziet niks over het hooft en je bent echt niet de enigste hoor, een groot aantal mensen hebben dit probleem ook. En hoe kan ik het dan het beste doen? wil graag eens zien hoe het online gaat, en ook ben je beperkt in de social club omdat je vaak de melding krijgt dat je eerst een game online moet hebben gedaan.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 het is heel simpel, je kunt gewoon niet online, je zult op een update van Games for windows of rocksar games moeten wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Problem solved....het lag niet aan een update, ik zag dus wel wat over het hoofd. gewoon ff wachten totdat de anderen hun game hebben afgemaakt, dan kun je erin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.