Frans202 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Hallo, Ik wil alle trophies halen op me ps3. maar bij top the midnight kom ik niet verder: ik moet namelyk 20 verschillende standaart races winnen. Ik heb alle 'road' races al minimaal 1x gewonnen(volgens Social Club). Wat of hoe moet ik het verder doen want ik kom er niet meer uit mvg, Frans202 ps. ik heb alle 'road' races geteld en het zijn er precies 20!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Het kan zijn dat je deze races hebt gehaald voor je de update hebt gehad met de Trophies erin. Je zal dus 20 races moeten winnen nadat je die update had geïnstalleerd. Je zal dus deze races nog eens opnieuw moeten winnen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 ik heb de update voor trophies al op de eerste dag dat die kwam gedownloade en ik hoef nog maar 4 andere trophies en dan heb ik ze allemaal dus daar ligt het niet aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Medal_Crusader Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 elke race 9 stuks gewonnen en daarna de andere elke keer in een andere parcours zodra je die 9 racen heb gedaan moet je elke keer een race in andere gedeelte van de stad doen tot je er 20 gedaan heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 elke race 9 stuks gewonnen en daarna de andere elke keer in een andere parcours zodra je die 9 racen heb gedaan moet je elke keer een race in andere gedeelte van de stad doen tot je er 20 gedaan hebJij bent in de war met de Trophy / Achievement Genetically Superior, welke weer in 'single player' gehaald moet worden. Top The Midnight Club moet gehaald worden met de 'multi player', waar de races ook niet hetzelfde zijn als in single player. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 Je kan het mischien ook een keer proberen met een ander voertuig een motor? heli? boot? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nathan074 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 wat krijg je eigenlijk als je alle trophies hebt ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Een platinum Trophy (exclusief voor de PS3) en eeuwige roem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 hallo, ik heb nu vanalles geprobeerd, maar te vergeefs. ik ga nu gewoon de trophy auf widersehen petrovic doen want die moet ik ook nog en moet je alle races gedaan hebben en hoop ik dat ik hem dan ergens krijg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Een platinum Trophy (exclusief voor de PS3) en eeuwige roem. Laat die eeuwige roem maar zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Een platinum Trophy (exclusief voor de PS3) en eeuwige roem. Laat die eeuwige roem maar zitten. ik ben pas 1 iemand tegengekomen op playstation network die alle gta IV trophies heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Een platinum Trophy (exclusief voor de PS3) en eeuwige roem. Laat die eeuwige roem maar zitten. ik ben pas 1 iemand tegengekomen op playstation network die alle gta IV trophies heeft Het is ook allemaal niet zo simpel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Een platinum Trophy (exclusief voor de PS3) en eeuwige roem. Laat die eeuwige roem maar zitten. ik ben pas 1 iemand tegengekomen op playstation network die alle gta IV trophies heeft Het is ook allemaal niet zo simpel. nee klopt maar ik begin ook te komen ik hoef nog maar 14 trophy's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 ik moet nog: 1. Fly The Co-op (wie wil mag me een pb sturen om deze te doen. lukt me nog niet zo goed) 2. Top The Midnight Club 3. Wanted 4. Auf Wiedersehen Petrovic en dan heb ik de vijfde en dat is de platinum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.