ChristiaanGTA Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Nieuw uiterlijk voor mijn GTA CW website: http://i43.tinypic.com/14kuzo3.png Graag kritiek! Reageren
Ferre Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Hij ziet er mooi uit. Ik neem aan dat je alles in Photoshop hebt gemaakt, maar met html en css kun je er een mooie en professionele website van maken. Het artwork is perfect geplaatst. Wat jammer is dat het menu wat vaag is omdat de tekst wat klein is en de boze Chinees overbodig wordt. AWESOME-O-METER: Reageren
The Hulk Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ziet er mooi uit zeg! 10/10 Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Hij ziet er mooi uit. Ik neem aan dat je alles in Photoshop hebt gemaakt, maar met html en css kun je er een mooie en professionele website van maken. Het artwork is perfect geplaatst. Wat jammer is dat het menu wat vaag is omdat de tekst wat klein is en de boze Chinees overbodig wordt.AWESOME-O-METER: Dit slice ik dan ook en maak er een site van met css en xhtml. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Nice werk Ziet er goed uit, alleen vind ik de tekst in het zij-menu wat onduidelijk door het 'Chinatown wars font' ... Reageren
Hackman Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ziet er wel gaaf uit hoor. Ik zou zoiets ook wel willen maken alleen ik snap eigenlijk niet echt hoe dat moet. Als ik het goed begrijp moet je eerst zo'n ding maken die jij nu laat raten en moet je hem met ps slicen en dan op een bepaalde manier opslaan. Verder weet ik het niet. Je site is verder wel goed maar zoals anderen ook al zeggen is die tekst wat onleesbaar. Misschien iets groter of zoiets, misschien is het dan wat duidelijker. Anders is het zo saai, die tekst. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Zie PM Hackman Reageren
Venzio Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Eigenlijk vind ik hem simpel. Het is zo kaal, en de tekst in het menu is niet echt leesbaar. 7/10. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Eigenlijk vind ik hem simpel.Het is zo kaal, en de tekst in het menu is niet echt leesbaar. 7/10. Is simpel slecht? Ik wil de dat de tekst gewoon dat lettertype heeft omdat het hoort bij Chinatown Wars. Reageren
Venzio Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Niet dat simpel slecht is, alleen met dit thema vind ik dat je meer kunt doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.