Gta Bram Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Ik zag in LC zo'n pedicure zaak, waar je je nagels kan laten doen. En op het bord boven die winkel staat een hand die haar gelakte nagel laat zien. Alleen laat ze haar nagel van haar middelvinger zien, dus steekt ze haar middelvinger op. En als je je middelvinger opsteekt, dat betekent Fuck You. Snapmap: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=432,480 Groeten Gta Bram. Edit: Ik moet nog even aan een moderater vragen of hij er een foto bij zet, want ik kan er zelf geen maken. Bewerkt: 23 februari 2009 door Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goldadon Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Haha ik heb gekeken. Dit is echte GTA humor! Easter - egg wel / niet is dan ook een eigen mening. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xyzoron Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Whahaha, die is goed, echte R* humor ik vind het een echte easter egg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) Classic R* Goeie vondst Bram! Bewerkt: 22 juni 2019 door the_dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zemnas Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 yep sowiezo een EE, typisch r* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JonathanGTA4 Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 Grappig maar Pedicure is verzorging van de voeten want Pedis is voet in het latijns en verzorging van je handen, etc. Is Manicure Manis = Hand in het latijns kthxbai. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Legenderion Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Rockstar heeft altijd van zulke grappen, maakt GTA extra tof Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.