NickyHendriks Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Hallo, Ik heb hier een lollige SWF. Die wil ik zegmaar converteren in Photoshop en die wilde ik dan als PErsoonlijke Foto uploaden. Maar is er een manier om geluid in deze extensie te plaatsen? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ik denk dat dit niet mogelijk is. Misschien kun je het in een .gif verwerken maar niet op een stilstaand plaatje. Grtz Devanna Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Ik wilde het ook in een .gif doen Ik wilde dit filmpje namelijk doen: http://www.neemdetijd.nl/165.html Bewerkt: 23 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 De eerste de beste die erin slaagt geluid te krijgen in persoonlijke foto's, avatars of signatures stuur ik persoonlijk naar de eeuwige forum jachtvelden Maar ontopic: volgens mij ondersteunt het forum geluiden niet, in welke vorm dan ook. Gelukkig Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 De eerste de beste die erin slaagt geluid te krijgen in persoonlijke foto's, avatars of signatures stuur ik persoonlijk naar de eeuwige forum jachtvelden Is dit niet toegestaan dan eigenlijk? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Er zijn nooit regels gemaakt voor geluiden in afbeeldingen om de simpele reden dat dit technisch ook niet mogelijk was. Mocht door voortschrijdende vernieuwingen uiteindelijk geluid wél mogelijk worden zullen (denk ik) de regels hieraan worden aangepast. 1 van de regels is sowieso dat afbeeldingen geen overlast mogen veroorzaken en ik denk dat het afspelen van geluidjes wel onder die regel zou kunnen vallen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Als het me lukt zal ik denk ik wel zien of er klachten komen. Want ik vind dat ze iets uitgebreider mogen zijn met dat Geen Overlast. Want dat kan vanalles zijn. @hieronder: Maar dan komen er wel meer vraagtekens Bewerkt: 23 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Precies.....hoe ruimer je de regels houdt hoe makkelijker het is om te modereren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.