lexus123 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Hoi, Ik heb een probleempje met PS CS3. Ik wil namelijk een signature maken van het Electro Choc logo maar bij het eerste de beste wat ik deed (plaatje vergroten) kwam dit er uit: Boven in beeld heb ik de 'Width' en 'Height' nu allebei op 200% gezet aangezien het dan precies past. Nogal pixellig vond ik maar ik heb geen flauw idee hoe ik die pixelbrei ( ) kan wegwerken. Hoe doe je zoiets? Bewerkt: 23 februari 2009 door lexus123 Reageren
Ferre Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Dat heb je gewoon als je afbeeldingen vergroot. Heb je tijd teveel van kun je in Illustrator met vectors heb namaken, dan kun je hem resizen wat je wilt. Photoshop werkt helaas met pixels. Deze kan anders wel: http://media.giantbomb.com/uploads/1/14030...ochoc_super.png Bewerkt: 23 februari 2009 door Ferre Reageren
lexus123 Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Deze kan anders wel: http://media.giantbomb.com/uploads/1/14030...ochoc_super.png Handige oplossing Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Een plaatje heeft érg veel pixels, hoe kleiner de plaatje hoe mooier. Vergroot je die plaatje dan worden de pixels groter, máár dan wordt het plaatje wat lelijker omdat die pixels breder beginnen te worden. Uitrekken, je kan dit proberen: Filter >>> Sharpen. En dan kan je uit dingen kiezen hoe scherp je ze wilt hebben. =] Reageren
XiPE Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Misschien een tip voor de toekomst, je kan "Topaz Vivacity" gebruiken. Dit is een plugin voor Photoshop, een trial van 21 dagen, waarbij je over verschillende extra filters beschikt. 1 daarvan is "Topaz enlarge 2x" (ofzoiets) waarbij je iets 2x kan vergroten zonder (al te veel) kwaliteitsverlies, of pixels die te zien zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.