Remi-X Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Ik heb zonet een map gemaakt met MTA race 1.1.2, die ik dan gebruik voor SA:MP. Op het einde van het vliegveld op San Fiero Airport heb ik een lange baan omhoog gemaakt, die uiteindelijk op een parkeerplaats uitkomt om weer van de baan af te racen. Alleen meerdere rare dingen. Als ik gewoon direct een teleport naar de parkeerplaats maak val ik ereen heel stuk naast, zeker wel 50 meter. Dus ik val daarna gewoon dood op de grond Als ik dan naar die parkeerplaats kijk zie ik alle objecten die erbovenop horen te staan, en een stuk baan die naar beneden gaat. Verder niks Dan ga ik dus vanaf San Fiero Airport met een motor gewoon die lange baan op, kom ik aan het einde, gaat de baan niet verder! Als ik naar de coördinaten kijk horen ze in de buurt te zijn, maar totaal niet! De X coördinaten zijn allemaal min, maar toch zit die parkeerplaats enzo in de plus Hoe kan dit nou? Ik zie helemaal geen fout! En zoals =>Sandra<= verteld met dit plaatje hoort het echt niet te zijn waar het nu staat, namelijk de parkeerplaats hier, en het einde van de baan op het vliegveld hier. Iemand enig idee? Hier is mn code, ik gebruik Y_less. CreateDynamicObject(18450, -1498.023560, 49.023315, 13.896370, 0.0000, 4.2972, 315.8594); CreateDynamicObject(18450, -1552.834229, 102.905594, 2.257323, 0.0000, 338.5141, 315.0000); CreateDynamicObject(18450, -1507.873291, 118.825470, 19.647783, 0.0000, 353.1245, 45.0000); CreateDynamicObject(1634, -1485.016357, 145.282761, 25.495991, 9.4538, 0.0000, 303.7500); CreateDynamicObject(18450, -1106.057495, 386.424988, 13.266665, 0.0000, 0.8594, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -1062.317017, 430.177124, 16.115067, 0.0000, 4.2972, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -1045.317749, 447.185455, 20.266588, 0.0000, 7.7349, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -1042.064087, 450.435822, 24.731140, 0.0000, 13.7510, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -1034.149414, 458.335175, 32.868309, 0.0000, 21.4859, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -1026.396729, 466.161255, 43.082664, 0.0000, 30.0803, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -1017.161316, 475.417969, 56.738663, 0.0000, 38.6747, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -1005.235291, 487.383362, 74.808868, 0.0000, 47.2690, 225.0000); CreateDynamicObject(1634, -1045.974609, 446.339752, 28.640358, 331.6386, 359.1406, 135.0000); CreateDynamicObject(18450, -989.018250, 503.597351, 102.803894, 0.0000, 54.1445, 225.0000); // 1 CreateDynamicObject(18450, -956.197021, 536.409302, 166.998230, 0.0000, 54.1445, 225.0000); // 2, verschil X:-32,821229 Y:32,811951 Z:64,194336 Dit is mijn geheugensteun. Zodra de weg op zijn schijnst staat meet ik het verschil daartussen, dn kan ik snel nog meer wegen toevoegen. Dat gaat nog even goed, totdat.. CreateDynamicObject(18450, -923.375792, 569.221253, 231.192566, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -890.554563, 602.033204, 295.386902, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -857.733334, 634.845155, 359.581238, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -824.912105, 667.657106, 423.775574, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -792.090876, 700.469057, 487.969910, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -759.269647, 733.281008, 552.164246, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -726.448418, 766.092959, 616.358582, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -693.627189, 798.904910, 680.552918, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -660.805960, 831.716861, 744.747254, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -627.984731, 864.528812, 808.941590, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -595.163502, 897.340763, 873.135926, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -562.342273, 930.152714, 937.330262, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -529.521044, 962.964665, 1001.524598, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -496.699815, 995.776616, 1065.718934, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -463.878586, 1028.588567, 1129.913270, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -431.057357, 1061.400518, 1194.107606, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -398.236128, 1094.212469, 1258.301942, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -365.414899, 1127.024420, 1322.496278, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -332.593670, 1159.836371, 1386.690614, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -299.772441, 1192.648322, 1450.884950, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -266.951212, 1225.460273, 1515.079286, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -234.129983, 1258.272224, 1579.273622, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -201.308754, 1291.084175, 1643.467958, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -168.487525, 1323.896126, 1707.662294, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -135.666296, 1356.708077, 1771.856630, 0.0000, 54.1445, 225.0000); CreateDynamicObject(18450, -102.845067, 1389.520028, 1836.050966, 0.0000, 54.1445, 225.0000); //Staat ineens HEEL ergens anders! CreateDynamicObject(8040, -58.431152, 1434.268921, 1869.423584, 0.0000, 0.0000, 225.0000); //Samen met alles wat hieronder staat! CreateDynamicObject(8841, -59.775539, 1432.570068, 1871.655640, 0.0000, 0.0000, 225.0000); CreateDynamicObject(978, -76.619263, 1397.341797, 1869.498169, 0.0000, 0.0000, 315.0000); CreateDynamicObject(979, -95.453293, 1415.839844, 1869.498169, 0.0000, 0.0000, 315.0000); CreateDynamicObject(979, -94.505936, 1414.882446, 1869.484619, 0.0000, 0.0000, 315.0000); CreateDynamicObject(3513, -91.670547, 1413.774048, 1872.850220, 0.0000, 0.0000, 315.0000); CreateDynamicObject(3864, -73.932289, 1396.900269, 1874.755005, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateDynamicObject(3864, -96.054642, 1419.026123, 1874.755005, 0.0000, 0.0000, 168.7500); CreateDynamicObject(3864, -21.214104, 1449.465942, 1874.755005, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateDynamicObject(3864, -43.118908, 1471.485718, 1874.755005, 0.0000, 0.0000, 101.2500); CreateDynamicObject(1262, -82.332367, 1404.729248, 1875.761230, 0.0000, 0.0000, 315.0000); CreateDynamicObject(1262, -84.921043, 1407.317871, 1875.681763, 0.0000, 0.0000, 315.0000); CreateDynamicObject(1262, -85.905388, 1408.302246, 1875.664673, 0.0000, 0.0000, 315.0000); CreateDynamicObject(1262, -88.462036, 1410.858887, 1875.731567, 0.0000, 0.0000, 315.0000); CreateDynamicObject(1262, -92.298752, 1414.396118, 1871.741211, 0.0000, 0.0000, 281.2500); CreateDynamicObject(1262, -78.452965, 1400.671753, 1871.770386, 0.0000, 0.0000, 326.2500); Bewerkt: 12 maart 2009 door Remi-X Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ik heb je map even terug geconverteerd naar MTA en eens bekeken of er map fouten zijn. Er zit een groot gapend gat ergens in het midden van de baan waar je onvermeidelijk door heen valt. Een streamer zoals die van Y_Less zorgt ervoor dat alleen de dichtsbijzijnde objecten worden geladen. Bij een trage computer kan het dan wel eens gebeuren dat sommige dingen te laat geladen worden. Je hebt overigens maar 57 objecten gebruikt, waarom gebruik je niet gewoon CreateObject (tenzijn je nog overal andere stuntparken hebt) ? Reageren
Remi-X Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) Ow laat maar, ik heb het script naar MTA geconverteerd, waar het goed was, toen weer naar normale pawno code en het werkt nu.. Bewerkt: 24 februari 2009 door Remi-X Reageren
Crusher!! Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Object heel ergens anders dan waar het hoort!, met Y_less , ik gebruik die streamer al jaaren nooit last van gehad mischien heb je niet alles goed gemaakt met mta of niet alles gekopieerd van je converter(als je die gebruikt), Reageren
Remi-X Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Eeuh, kijk naar mn laatste post... Ik heb t al weer goed hoor... Al een tijdje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.