NickyHendriks Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Hallo, Ik heb na een paar weken geen sigs gemaakt te hebben Photoshop weer eens uit de kast getrokken en dit gemaakt: V1: V2: Persoonlijk vind ik V1 mooier Ik heb het ook lekker simpel gehouden Bewerkt: 23 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
Ferre Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 De lijnen zijn netjes volgens de tutorial gemaakt en zien er goed uit. Maar als signature is hij nogal leeg. De basis met de gitaar en de lijnen zijn er, maar voor een signature zou ik toch wel graag wat mooie effecten willen zien. Je krijgt twee awesome smiley's van mij, de PNG versie, niet je gejatte van Mr. Green. AWESOME-O-METER: Reageren
TomHagen Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Wat is precies het verschil? Ik vind het in principe wel leuk gedaan, de lijnen zijn wel goed geplaatst. Jammer dat er aan de onderkant een stukje is 'afgesneden'. Kleuren zou ik anders doen, nu is het een bruine gitaar met bruine strepen, je zou denk ik beter een opvallendere kleur kunnen gebruiken, zoals rood. Tekst mag ook wel wat gelikter, alhoewel dat lijntje wel erg subtiel gedaan is. Maar het lijkt erop dat dit gewoon een simpele uitkomst is van de tutorial van Silverbyte, je zou er nog veel meer mee kunnen doen om bijvoorbeeld de gitaar meer te laten opvallen, want die wordt nu een beetje weggemoffeld door de pen lijn. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Wat is precies het verschil?Ik vind het in principe wel leuk gedaan, de lijnen zijn wel goed geplaatst. Jammer dat er aan de onderkant een stukje is 'afgesneden'. Kleuren zou ik anders doen, nu is het een bruine gitaar met bruine strepen, je zou denk ik beter een opvallendere kleur kunnen gebruiken, zoals rood. Tekst mag ook wel wat gelikter, alhoewel dat lijntje wel erg subtiel gedaan is. Maar het lijkt erop dat dit gewoon een simpele uitkomst is van de tutorial van Silverbyte, je zou er nog veel meer mee kunnen doen om bijvoorbeeld de gitaar meer te laten opvallen, want die wordt nu een beetje weggemoffeld door de pen lijn. Ja dat vond ik ook dus Maar ik ga het denk ik nog wel eens uitbreiden. Ik heb een V3: Helaas is ie net 6KB te groot voor me signature Bewerkt: 23 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
TomHagen Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 De opacity van de smudgelayer mag wel wat lager, de achtergrond is wel redelijk, maar past er niet zo goed bij. Kleur van de lijnen is nog steeds niet mooi, tekst is nog steeds niet erg gelikt, eigenlijk is het geen verbetering. Probeer nou eens goed en kritisch naar je eigen werk te kijken, dan zou je waarschijnlijk hetzelfde concluderen als ik nu doe en net deed. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Ik zal eens kijken Maar hoe kan ik de kleur van een layer bewerken? Dan hoef ik niet al die hele Pen Tool lijnen opnieuw te maken :$ @hieronder: Bedankt Bewerkt: 23 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
TomHagen Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ctrl + U dacht ik, zo even uit mijn hoofd. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ik heb een V4 gemaakt met de punten die Tom aangaf. Alleen de achtergrond en de teskt nog: Reageren
Hackman Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Alleen V1 is een beetje goed. De rest is nogal slecht eigenlijk. Laat ik meteen maar beginnen over V3 en V4, deze hebben een ontzettend lelijke achtergrond wat die gitaar totaal verneukt. Inblenden is crap en ook de tekst + die rare lijnen zien er niet goed uit. Niet met die kleur in ieder geval. V1 en V2 zijn slecht door de kleur van de lijnen en ook weer door je tekst. De lijnen bij je tekst zou ik persoonlijk anders doen. Misschien zo dat een van de lijnen door de "0" van zamg0d1 gaat of zoiets. De lijnen hebben ook een lelijke kleur en net zoals bij die andere is de tekst weer bagger en is er totaal niets aan gedaan. Ik ga enkel tips geven voor V1 nu omdat wanneer je de .psd nog hebt dat je er dan heus nog wel wat moois van kan maken, de rest is al te diep gezonken (niet te serieus nemen ). Eerst moet je die lijnen anders maken. Een soort van neon lijnen als je begrijpt wat ik bedoel. Wat je nu hebt zijn gewoon bijna standaard lijnen met eentonige kleur. Er zit helemaal niets qua diepte in of zoiets (valt moeilijk uit te leggen maar als je het niet snapt dan post ik wel een voorbeeld). Verder moet je ook de tekst even anders doen. Volg maar gewoon want tuts om deze wat mooier op te vullen of doe zoals ik zei een van de lijnen door de "0" van jouw naam of zoiets. Maar in dit geval is het beslist niet mooi om ze over de tekst te laten gaan door die kleur onder andere. Hier nog een überhandige link die in één plaatje verteld wat ik boven de hele tijd al bedoelde toen ik praatte over die neon lijnen. Snel even voor je opgezocht. In ieder geval ontzettend veel succes ermee en ik hoop om ook nog een V2 van V1 te raten! Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Alleen V1 is een beetje goed. De rest is nogal slecht eigenlijk. Laat ik meteen maar beginnen over V3 en V4, deze hebben een ontzettend lelijke achtergrond wat die gitaar totaal verneukt. Inblenden is crap en ook de tekst + die rare lijnen zien er niet goed uit. Niet met die kleur in ieder geval.V1 en V2 zijn slecht door de kleur van de lijnen en ook weer door je tekst. De lijnen bij je tekst zou ik persoonlijk anders doen. Misschien zo dat een van de lijnen door de "0" van zamg0d1 gaat of zoiets. De lijnen hebben ook een lelijke kleur en net zoals bij die andere is de tekst weer bagger en is er totaal niets aan gedaan. Ik ga enkel tips geven voor V1 nu omdat wanneer je de .psd nog hebt dat je er dan heus nog wel wat moois van kan maken, de rest is al te diep gezonken (niet te serieus nemen ). Eerst moet je die lijnen anders maken. Een soort van neon lijnen als je begrijpt wat ik bedoel. Wat je nu hebt zijn gewoon bijna standaard lijnen met eentonige kleur. Er zit helemaal niets qua diepte in of zoiets (valt moeilijk uit te leggen maar als je het niet snapt dan post ik wel een voorbeeld). Verder moet je ook de tekst even anders doen. Volg maar gewoon want tuts om deze wat mooier op te vullen of doe zoals ik zei een van de lijnen door de "0" van jouw naam of zoiets. Maar in dit geval is het beslist niet mooi om ze over de tekst te laten gaan door die kleur onder andere. Hier nog een überhandige link die in één plaatje verteld wat ik boven de hele tijd al bedoelde toen ik praatte over die neon lijnen. Snel even voor je opgezocht. In ieder geval ontzettend veel succes ermee en ik hoop om ook nog een V2 van V1 te raten! Als iets je niet bevalt, mag je het ook wel wat subtieler zeggen Dat is bij jou nogal verneukt, crap, bagger etc. @zamg0d1: Ik vind V1 en 2 prima gelukt Misschien een paar aanpassingen en ze zijn helemaal mooi V3 en 4 vind ik wat minder, maar dat kan me geen reet schelen, want je hebt toch al 2 mooie KUTGW! Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ik heb 3 tips voor je: 1. De vorm van de pentool-lijnen moet je verbeteren 2. Doe de brush size lager en een lichtere kleur 3. HOU HET SIMPEL IK had een tijdje geleden (half jaar) hetzelfde gedaan en dit was mijn uitkomst: Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) ... Ik vind dat plaatje eerlijk gezegd helemaal niet mooi. @zamg0d1: Ik vind V1 en 2 prima gelukt Misschien een paar aanpassingen en ze zijn helemaal mooi V3 en 4 vind ik wat minder, maar dat kan me geen reet schelen, want je hebt toch al 2 mooie KUTGW! Bedankt voor wat je ervan vind Ik heb 3 tips voor je:1. De vorm van de pentool-lijnen moet je verbeteren 2. Doe de brush size lager en een lichtere kleur 3. HOU HET SIMPEL IK had een tijdje geleden (half jaar) hetzelfde gedaan en dit was mijn uitkomst: 'IMG' Heb je een size aan te raden ? En simpel houden probeer ik ook heel veel. Alleen de achtergrond van V3 en V4 is wat minder simpel gemaakt Maar echt bedankt voor je tips EDIT: Ik heb een V5 gemaakt Ik vind hem wel geslaagd Ik heb deze op PNG 24 opgeslagen en ook eentje op PNG 8 voor Signature Bewerkt: 24 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Oja, en je moet ook Outer glow instellen.. Dat geeft een mooi effect. Ik vind hem wel mooier dan V1 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) Oja, en je moet ook Outer glow instellen..Dat geeft een mooi effect. Ik vind hem wel mooier dan V1 Ook in het wit? Of welke kleur die? EDIT: Bedoel je op deze manier: Bewerkt: 24 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Wit, maar die van jouw staat volgens mijn op overlay. Zet hem op normal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.