HAKAN20TR Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 ik heb een hoer in de auto hoe nu verder wat moet ik nu doen om te ...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thelostgta Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) ik heb een hoer in de auto hoe nu verder wat moet ik nu doen om te ...... Ga op een rustige plek stilstaan Linksboven in beeld komen dingen te staan je kan kiezen tussen Niet voor kinders de spoilers:P $20ze trekt je af[/font] $50ze pijpt je [/font] $70Ze gaat op je zitten en dan ja de liefde bedrijven[/font] Ik weet niet wat voor console,PC je hebt maar met l1 kan je switchen van beurt en met X kies je Bewerkt: 23 februari 2009 door Thelostgta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HAKAN20TR Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 by my stond alleen dat ik op E kon drukken en 20 euro en nog wat bla bla bla ze trok alleen af ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Het is iets van E drukken is volgende service (of doen) en een andere knop (die ook staat aangegeven) is dan voor de andere (service switch/het doen). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thelostgta Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) by my stond alleen dat ik op E kon drukken en 20 euro en nog wat bla bla bla ze trok alleen af ? Naja je hebt dus die keuze Druk op E er wordt nu geswicht naar $50 doe dat nogeens en dan krijg je 70 en bevestig met Enter Citaat: wiki Om één van deze mogelijkheden te kunnen kiezen zal je eerst één van deze moeten selecteren E [PC] en daarna dit met Enter [PC] bevestigen. In Hierboven 9 SECONDEN Bewerkt: 23 februari 2009 door Thelostgta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HAKAN20TR Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 ja heb ik na de rand gemerkt zoon kk lekkere wijf kei mooie stem manXD ik ben helemaal stijf:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thelostgta Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) ja heb ik na de rand gemerktzoon kk lekkere wijf kei mooie stem manXD ik ben helemaal stijf:D WTF?? en het is Naderhand als je dat bedoelt Geil[/font] jij op Videogame Hoeren[/font] ik vind er eerlijk gezegd geen Fuck [/font] aan Naja antwoord is gegeven hoeft niet meer te reageren Bewerkt: 23 februari 2009 door Thelostgta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Ik begrijp best dat de dames in GTA voor sommige mensen de eerste kennismaking zijn met het andere geslacht, maar houden we het wel gewoon beschaafd? Bepaalde gemoedstoestanden kun je maar beter gewoon voor jezelf houden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Alleen die topic titel al... :schater: Dank je, heb weer gelachen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ital Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Wacht maar tot je wat ouder wordt, vriend! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thelostgta Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Wacht maar tot je wat ouder wordt, vriend! Hoe oud en ik zal altijd liever kijken naar REALLIFE mensen naar deze 'stukjes graphics ' mensen die dit erg leuk vinden zijn een beetje Weirdd[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ital Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Meestal is dit de leeftijd die hier mee parten speelt. Afijn, als die jongen zich er prettig bij voelt . Er gaat een wereld voor hem open als 'ie een vriendin krijgt. See ya guys Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thelostgta Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Ok maar ja laat em maar dan. Ik heb nog geen probleempjes met leeftijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.