Jump to content

Oysters verzamelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de storylinemissies dus een tijdje terug uitgespeeld en ben nu bezig voor de 100%. wil eindelijk eens de Oysters gaan verzamelen. Kan wel heel SA al zwemmend gaan verkennen maar is er allicht een snellere en effectievere manier, en ook zo 1 dat je ze ziet liggen (vanuit een boot zul je ze niet zien liggen neem ik aan?)

Geplaatst:

Ik mag hopen dat je bekend bent met "onze" walkthrough WikiGTA, daar vind je dus ook alle locaties van alle "collectables" zoals de >>Oysters<<. Inclusief tips (Seasparrow). Daarnaast is er nog een handig programmaatje voor de PC genaamd San Andreas Mission Analyzer, over het algemeen ook bekend onder z'n afkorting SAMA. Die kan je o.a. >>hier<< downloaden. Veel plezier ermee en succes met het halen van de 100%. ^_^

PS Vanuit een boot kan je ze wel zien liggen, verplaatst de camera dan naar beneden zodat je gedeeltelijk onder water kan kijken terwijl je vaart. Maar niet alle Oysters zijn met een boot bereikbaar, zo ligt er bijvoorbeeld 1 in de vijver van Glen Park en 1 in het buitenzwembad van Madd Dogg's Mansion en zo zijn er nog een paar die niet met een boot te bereiken zijn.

• 2 weken later...
Geplaatst:

print zon kaart met de vindplaatsen uit op wikigta en ga dan met bijv een boot naar die plaats en duik er dan in. zo heb ik het ok gedaan en het ging vrij snel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...