Thundercover Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Juni of Juli komt Windows 7 al gratis uit voor Windows Vista gebruikers als Update. Dat klopt niet. Als je Vista na 1 juli (datum weet ik niet zeker) koopt, dan mag je gratis upgraden naar 7, zodra Windows 7 uit is. Wanneer Windows 7 uit komt, is nog niet bekend. De geruchten variëren van september 2009 tot begin 2010. je kan alleen officieel build 7000 downloaden... Niet meer, want de download is van de server gehaald.
ikt Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 lol, ik wil geen Nederlandse Windows =(
Crypteq Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 je kan alleen officieel build 7000 downloaden... Niet meer, want de download is van de server gehaald. Ik bedoelde, dat als je windows 7 legaal hebt, dan moet je wel build 7000 hebben.... klopt... is niet meer te downloaden.... typefoutje...
joshoon Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Juni of Juli komt Windows 7 al gratis uit voor Windows Vista gebruikers als Update.En hoezo maak je een vertaling voor W7 Build 7000, ik zit allang op build 7022 1. als je windows xp hebt, dan heb je er niks aan.... en heb een groot deel al vertaald... 2. build 7022 (heb ik ook)[/font] is alleen illegaal te verkrijgen... je kan alleen officieel build 7000 downloaden... Build 7000 is niet meer legaal te downloaden >>> Door Thundercover: Dat is hierboven al gezegd, dus jouw post is eigenlijk overbodig.<<<
Crypteq Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Kleine snelle update: Screen: Register editor: 100% BC7
gta_rulez Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Goed werk! Helaas gebruik ik Windows 7 niet meer, omdat mijn videokaart niet werd ondersteund. Maar anders had ik het zeker gedownload.
rakker126 Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik gebruik hem niet, veels te veel werk
ComKwak Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Nice work Maarja ik neem altijd de Engelse versie van een besturingssysteem, heeft veel voordelen.
Crypteq Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) @hierboven de engelse versie heeft meer functies ja, maar we veranderen alleen de interface, dus je behoud je functies. ________________________________ Als mensen denken, dat we ermee gestopt zijn, dan heb je het mis. Momenteel hebben we 4 mensen die eraan werken: BC7 Zamg0d1 Haakon Wii0Fan ________________________________ Na lange tijd even stilte, zeer binnenkort 1e release: Bevat: Windows start scherm/Aanmeld scherm Windows afsluit scherm/afmelden Register-editor Taakbalk Taakbeheer Deel van het start menu Paint Windows Media player Help en Ondersteuning Rechter-muisklik menu Cd branden Station/map/bestand eigenschappen Verwijderen dialogen Verplaatsen dialogen Snelkoppeling dialogen Uitvoeren Command prompt Openen met... dialoog Bladeren door mappen dialoog Bitlocker Automatische afspelen Formateren dialogen Bevestigings dialogen ^en nog meer + Watermark van bureablad word verwijderd + Send Feedback link in venster worden verwijderd __________________________________________ Nu nog wat screenshots: Met veel dank aan: Wii0Fan, die momenteel erg druk bezig hiermee is. Waar we de screenshot ook van hebben. Na deze week zal ikzelf hier ook weer actiever mee bezig gaan. school[/font] BC7 Bewerkt: 10 maart 2009 door BC7
joshoon Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) Juni of Juli komt Windows 7 al gratis uit voor Windows Vista gebruikers als Update. Dat klopt niet. Als je Vista na 1 juli (datum weet ik niet zeker) koopt, dan mag je gratis upgraden naar 7, zodra Windows 7 uit is. Wanneer Windows 7 uit komt, is nog niet bekend. De geruchten variëren van september 2009 tot begin 2010. je kan alleen officieel build 7000 downloaden... Niet meer, want de download is van de server gehaald. Nee nu ben jij nog verkeerder. In April komt RC van Windows 7 uit. Dat word ook vervolgens de final. En de final komt uit in Juni. DE MENSEN DIE WINDOWS VISTA IN MAART GEKOCHT HEBBEN, KRIJGEN WINDOWS 7 GRATIS! Nog ff iets anders. Een vertaling voor build 7000 is echt nutteloos. Ik heb inmiddels al Build 7048. En het duurt niet lang meer, en dan is hij al nederlands. Bewerkt: 10 maart 2009 door joshoon
Crypteq Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Als je Vista na 1 juli (datum weet ik niet zeker) koopt, dan mag je gratis upgraden naar 7, zodra Windows 7 uit is.Wanneer Windows 7 uit komt, is nog niet bekend. De geruchten variëren van september 2009 tot begin 2010. In April komt RC van Windows 7 uit. Dat word ook vervolgens de final. En de final komt uit in Juni. DE MENSEN DIE WINDOWS VISTA IN MAART GEKOCHT HEBBEN, KRIJGEN WINDOWS 7 GRATIS! Nog ff iets anders. Een vertaling voor build 7000 is echt nutteloos. Ik heb inmiddels al Build 7048. En het duurt niet lang meer, en dan is hij al nederlands. 1. klopt 2. het zijn geruchten 3. De RC, die zal niet officieel door windows worden uitgegeven (voor iedereen), en vanaf andere site's zijn illigaal, wat op dit forum niet is toegestaan. 4. en de build 7048 moet je illigaal hebben, wat op dit forum niet is toegestaan
joshoon Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 (bewerkt) Als je Vista na 1 juli (datum weet ik niet zeker) koopt, dan mag je gratis upgraden naar 7, zodra Windows 7 uit is.Wanneer Windows 7 uit komt, is nog niet bekend. De geruchten variëren van september 2009 tot begin 2010. In April komt RC van Windows 7 uit. Dat word ook vervolgens de final. En de final komt uit in Juni. DE MENSEN DIE WINDOWS VISTA IN MAART GEKOCHT HEBBEN, KRIJGEN WINDOWS 7 GRATIS! Nog ff iets anders. Een vertaling voor build 7000 is echt nutteloos. Ik heb inmiddels al Build 7048. En het duurt niet lang meer, en dan is hij al nederlands. 1. klopt 2. het zijn geruchten 3. De RC, die zal niet officieel door windows worden uitgegeven (voor iedereen), en vanaf andere site's zijn illigaal, wat op dit forum niet is toegestaan. 4. en de build 7048 moet je illigaal hebben, wat op dit forum niet is toegestaan Dat van dat de mensen Vista in maart hebben gekocht, dat die W7 gratis krijgen, en dat de final in Juni komt, zijn geen geruchten, want dat heeft Microsoft zelf bekend gemaakt op msdn En, ik weet niet of Build 7048 wel zo illegaal is, want je kan hem gewoon gratis activeren met je beta-licentie. Alleen is deze build nog niet van Microsoft zelf te downloaden. Hij is namelijk leaked. Maar je betaald altijd voor je licentie, dus eigenlijk is dit zo illegaal nog niet als je hem activeerd met je beta-licentie. Bewerkt: 11 maart 2009 door joshoon
Thundercover Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Leaked, oftewel gelekt, betekent dat die versie niet voor de grote publiek bedoeld is. Aangezien je er dus niet op een legale manier aan kan komen (tenzij je werknemer bij Microsoft bent en je dan ook nog eens bezig houdt met Windows 7). Vandaar dat dit mooie project voor build 7000 wordt gemaakt, de versie die tot augustus nog door iedereen te gebruiken is. Dat het daarna misschien niet nuttig meer is, zou kunnen, maar daar hoef jij je niet druk om te maken. Zij leren ervan en vinden het leuk om te doen, en ik vind het ook prachtig als er projecten in Computer Talk worden georganiseerd. Daarnaast wil ik je graag de directe link naar het artikel vragen waarin Microsoft zegt dat alle gekochte Vista-versies vanaf maart gratis naar Windows 7 kunnen worden geüpdatet. Lijkt me raar als je dat gisterenavond zei en het staat nu nog steeds niet op een grote ICT-site, zelfs niet op die van Microsoft zo te zien.
TahR78 Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Hmpf, is dit niet een beetjehh... zinloos? Ik bedoel, de beta verloopt toch al gauw? Bovendien zijn er al nieuwe builds met nieuwe functies, als je dat wil vertalen wordt dat dus veel werk (of is de nieuwste build illegaal?[/font]) >>> Door Thundercover: Lees het bericht boven je eens.<<<
Crypteq Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Volgend weekend 1e download. + Het scherm van het aanmelden, afmelden, uitschakelen enz. zullen worden vervangen door de afbeeldingen van (de onlangs gelekte) Windows 7 build 7057 (zie afbeelding hieronder). Bewerkt: 15 maart 2009 door BC7
Recommended Posts