NFSGTA Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) Hoi, Als ik een auto download, bijvoorbeeld een Rolls-Royce en de RAR bevat een gemodde stafford, kan ik die naam dan ook veranderen en dan bijv. de camper vervangen? En ff offtopic, wat betekend dat import/export gerelateerd in Wikigta? Bewerkt: 24 februari 2009 door NFSGTA Reageren
joppie Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) Ja, de naam kun je veranderen met de GXT-editor. Zoek de naam en verander het naar ... ? Met dat import/export gerelateerd wordt de vindplaats bedoeld voor de auto's voor de import/export in de haven van San Fierro. Deze auto's staan er dus alleen voordat je de import/export hebt gedaan, daarna volgens mij niet meer. Bewerkt: 24 februari 2009 door joppie Reageren
NFSGTA Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Kan ik niet gewoon de naam van dat bestand veranderen? Rechtermuisknop>naam wijzigen? Of moet het echt met die GXT editor? Reageren
joppie Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Oh ik had het verkeerd gelezen, ik dacht dat je de naam van de auto ingame wilde veranderen... Uhm, nee dat gaat ook niet. Mensen pakken een auto die ze dan veranderen o.i.d. en slaan hem dan op op dezelfde .dff/.txd en die dff/txd is dan van die ene auto en als je die anders gaat noemen en op een ander voertuig gaat zetten gaat het niet werken. Reageren
NFSGTA Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Dus dan klopt deze Readme niet? READ_THIS_NOW____.txt Reageren
joppie Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Denk dat ie wel klopt hoor, maar deze kan dan alleen de Stafford vervangen... Reageren
NFSGTA Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Lees dat onder de 12) nog eens. Klopt dat? Reageren
joppie Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Volgens mij kan dit niet hoor... Ja, je kan het proberen maar back-up dan wel de bestanden. En als je GTA wilt opstarten kijk dan ffies of ie vastloopt bij het laden of dat ie na het laden afsluit of zoiets in die richting... dan komt dat doordat de mod dan niet goed is geplaatst... Probeer maar en zie of het werkt. Ik zeg nee. Reageren
NFSGTA Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 FF w8 tot ik een zeker antwoord heb. Reageren
K.O. Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ik zeg dat 't wel kan. Zolang de .dff en de .txd maar de naam hebben van een voertuig dat reeds bestaat, bijvoorbeel de stafford of de uranus of welk voertuig dan ook, zal de engine het bestand gewoon laden inclusief bijbehorende data. Als jij liever de camper wilt vervangen kan dit ook gewoon. Je moet er dan alleen op letten dat je die data regeltjes (uit carmods.dat, handling.cfg en vehicles.ide) even aanpast. Als je het niet geloofd maakt het ook niks uit. Je probeert het gewoon. Er kan echt helemaal niks mis gaan eigenlijk. Het is sowieso wel verstandig om even wat backups te maken voor je gaat modden. Dan hernoem je de bestanden en zet je ze in gta3.img (en wijzig je de data regels). Als het werkt, is het goed. Als het niet werkt heb je je backups nog en probeer je het gewoon op een andere manier. Reageren
ianN Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 hallo mensen, ik heb laatst een aantal mods gedownload en wil ze nu op mijn schijf zetten maar weet niet hoe kan iemand mij misschien helpen door het stap voor stap uit te leggen alvast bedankt iedereen Reageren
NFSGTA Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Wat voor een mods? Welke mods? Reageren
NFSGTA Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 HET WERKT GEWOON! IK BEN NU HARTSTIKKE HAPPY! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.