2fast{0} Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) Ik ben van plan om de Samsung Pixon M8800 te kopen, maar ik was benieuwd of iemand hier ervaring mee had, met de telefoon? Of hier iets over gehoord hebt? Naar mijn mening lijkt hij wel top, met 8.0 megapixel camera en internet erbij en uitbreidbaar geheugen tot 8 GB. Hier trouwens even een foto: Bewerkt: 24 februari 2009 door 2fast{0} Reageren
.NightFlower Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) Ik heb de telefoon zelf niet, maar ik raad je aan om iig reviews te bekijken via internet (Samsung Pixon M8800 reviews). Zo kun je verschillende websites bekijken waarin zo'n telefoon is getest en meningen zijn gegeven etc. Erg handig dus ^^ Bewerkt: 24 februari 2009 door .NightFlower Reageren
2fast{0} Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ik heb de telefoon zelf niet, maar ik raad je aan om iig reviews te bekijken via internet (Samsung Pixon M8800 reviews). Zo kun je verschillende websites bekijken waarin zo'n telefoon is getest en meningen zijn gegeven etc. Erg handig dus ^^ Goed idee eigenlijk, staat wel dat de telefoon erg goed is, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.