Jump to content

races


Tieske10

Recommended Posts

vraagje, vinden jullie de races die je voor brucie moet doen ook zo gemakkelijk? Heb alle races in 1x gewonnen.. niet om mezelf op de borst te kloppen, maar bij San Andreas kan ik me herinneren zelden een race de 1e x gewonnen te hebben. Nu geef ik de tegenstanders zelfs voorsprong om het een beetje spannend te houden. Wel jammer. Wat vinden jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel toevallig! Vanochtend viel het mij ook op dat ik al die races zo gewonnen had! :N

San Andreas lukte uiteindelijk ook wel, maar daar moest ik soms wel een paar keer over doen.

Mee eens dus. :D

Groetjes Robbin

bij san andreas zijn de race missies me niet eens gelukt die moest mn broertje allemaal voor mij doen :$

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Of je komt aan bij de race met een dikke Infernus. Want tja, dat is toch wat je wilt? Racen met snelle auto's... en dan zit je te 'racen' tegen een paar Manana's... :duh:

paul007 :cya:

Ja, dat is best jammer. Eigenlijk zou het gewoon zo moeten:

Je belt naar Brucie terwijl je bijv. in de Comet zit. Zodra je Brucie belt, moet je console of PC weten dat er een race wordt gehouden met een Comet. En dan moet je console de juiste auto's uit kunnen zoeken.

Dan is de race altijd spannend.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Of je komt aan bij de race met een dikke Infernus. Want tja, dat is toch wat je wilt? Racen met snelle auto's... en dan zit je te 'racen' tegen een paar Manana's... :duh:

paul007 :cya:

Ja, dat is best jammer. Eigenlijk zou het gewoon zo moeten:

Je belt naar Brucie terwijl je bijv. in de Comet zit. Zodra je Brucie belt, moet je console of PC weten dat er een race wordt gehouden met een Comet. En dan moet je console de juiste auto's uit kunnen zoeken.

Dan is de race altijd spannend.

Maak er liever spannender van. Ook als je tegen snelle auto's raced race je ze zo voorbij. Ze vliegen altijd door de bocht enzo. Maar ik ben het wel met je eens! :7

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik kan me eigen vorige week nog herinneren. Ik kan totaal niet racen nergens, dus ik stelde No.1 van Brucie telkens maar uit. Toen ik hem uiteindelijk deed, lukte hij zelfs mij in een keer :7 .

Zo zie je maar weer: Oefening baart kunst.

En het is inderdaad wel makelijk om die trophies te halen, ramonlol.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...