gassen123 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 hallo ik heb onlangs een politie depot binnengegaan maar ben glad vergeten waar dat was?!? nu kan iemand een snapmap maken waar dat licht of zeggen dat ik zitten dromen heb of niet met vriendelijke groet Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 halloik heb onlangs een politie depot binnengegaan maar ben glad vergeten waar dat was?!? nu kan iemand een snapmap maken waar dat licht of zeggen dat ik zitten dromen heb of niet met vriendelijke groet De locaties van alle politiebureaus in GTA IV staan keurig op WikiGTA: *KLIK*. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 halloik heb onlangs een politie depot binnengegaan maar ben glad vergeten waar dat was?!? nu kan iemand een snapmap maken waar dat licht of zeggen dat ik zitten dromen heb of niet met vriendelijke groet De locaties van alle politiebureaus in GTA IV staan keurig op WikiGTA: *KLIK*. ik wist niet eens dat je een politiebureau binnen kon ik dacht dat dat niet kon in gta IV Reageren
Dvt Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 halloik heb onlangs een politie depot binnengegaan maar ben glad vergeten waar dat was?!? nu kan iemand een snapmap maken waar dat licht of zeggen dat ik zitten dromen heb of niet met vriendelijke groet De locaties van alle politiebureaus in GTA IV staan keurig op WikiGTA: *KLIK*. ik wist niet eens dat je een politiebureau binnen kon ik dacht dat dat niet kon in gta IV Neither me... Volgens mij kan dit helemaal niet. Reageren
gassen123 Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) halloik heb onlangs een politie depot binnengegaan maar ben glad vergeten waar dat was?!? nu kan iemand een snapmap maken waar dat licht of zeggen dat ik zitten dromen heb of niet met vriendelijke groet De locaties van alle politiebureaus in GTA IV staan keurig op WikiGTA: *KLIK*. ik wist niet eens dat je een politiebureau binnen kon ik dacht dat dat niet kon in gta IV Neither me... Volgens mij kan dit helemaal niet. ben aan het kijken met de map van liberty city met alle politiekantooren (met dank aan gtagames) Bewerkt: 24 februari 2009 door gassen123 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 als je het hebt gevonden zeg dan effe welk politiebureau het is Reageren
Gta Bram Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Je kan er ook niet binnen, maar het is gewoon een gebouw met wat politieauto's en wat agenten. Reageren
supergoenie1313 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) Je kan er ook niet binnen, maar het is gewoon een gebouw met wat politieauto's en wat agenten. er is wel een politiebureau waar je in kan dat zit recht boven in algonquin;) Bewerkt: 24 februari 2009 door supergoenie1313 Reageren
paul007 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) supergoenie1313 heeft gelijk. Ik heb even een snapmap gemaakt om het zoekwerk te voorkomen. Click here to view the SnapMap paul007 Bewerkt: 24 februari 2009 door paul007 Reageren
Goldadon Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) supergoenie1313 heeft gelijk. Ik heb even een snapmap gemaakt om het zoekwerk te voorkomen. Click here to view the SnapMap paul007 Het enige wat je ziet een een trappenhalletje die het dak bereikt waar soms een heli staat meer niet, Bewerkt: 24 februari 2009 door Goldadon Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 supergoenie1313 heeft gelijk. Ik heb even een snapmap gemaakt om het zoekwerk te voorkomen. Click here to view the SnapMap paul007 Het enige wat je ziet een een trappenhalletje die het dak bereikt waar soms een heli staat meer niet, ik ga straks eens eventjes kijken mn broertje heeft de playstation veroverd maar geduld is een schone zaak Reageren
PimTerror Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Het kan wel, je ziet niet veel maar je kan er naar binnen en er staat meestal een Annihilator. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 supergoenie1313 heeft gelijk. Ik heb even een snapmap gemaakt om het zoekwerk te voorkomen. Click here to view the SnapMap paul007 Ja klopt, ik ben er zelf ook wel eens geweest, maar ik bedoelde dat er niet van die politiebureaus zijn die je kan betreden net als in Gta Sa, zoals Gassen123 volgens mij bedoelde. Reageren
gassen123 Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 ik ben eens geweest naar alle politie bureus met en zonder politie auto "fucking" ik dacht dan toch dat ik iets gevonden had "shit"[/font] heb dan toch ook geweest waar die politie bureas is maar het is buiten in ieder geval dan toch bedankt om me te helpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.