pascal.nijhuis Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Hoe maak je eeen auto mod? Ik weet niet hoe dat moet. Of een huis maken kan ook:d Kan iemand me AUB helpen? Reageren
K.O. Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Lees eerst deze hele pagina, neem dan deze hele lijst door en lees enkele tuts. Verdiep je wat meer in de materie en ga zelf een beetje dingetjes proberen. Als je dan nog wat meer specifieke vragen hebt helpen we je graag, maar pas als duidelijk wordt dat je er zelf alles al aan gedaan hebt. In dit geval lijkt het alsof je nog niet eens de zoekfunctie gebruikt hebt. Veel succes! Reageren
pascal.nijhuis Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Ja oke maar hoe moet dat? Ik heb nog niet alles gelezen maar ik nsap het niet moet je dan ook scripten????? Reageren
reflax Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Ja oke maar hoe moet dat?Ik heb nog niet alles gelezen maar ik nsap het niet moet je dan ook scripten????? lees de tutorials is door. en als je een mod wil maken, neem ik aan dat je moet scripte toch ? Reageren
K.O. Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Post niet als je er geen verstand van hebt. Om te modden hoef je helemaal niet te scripten. Je moet alleen goed lezen eigenlijk. Er zijn verschillende soorten modificaties. Je kunt inderdaad gaan scripten, maar je kunt ook voertuigen en gebouwen moddelen, textures wijzigen en nog veel meer dingen. Wanneer jij een voertuig wilt gaan maken in een 3D programma, moet je dus op zoek gaan naar (basis)informatie over modelling. Ik zal je maar gelijk vertellen dat dit ontzettend lastig is voor een beginner en dat je beter met iets simpels kunt beginnen, maar goed, daar was je vanzelf achtergekomen als je het geprobeerd had. Mijn raad voor nu is in ieder geval om echt alles goed door te lezen. Leer dingen, probeer dingen en heb vooral veel geduld. Het is vrij logisch dat je dingen niet snapt wanneer je nog niks gelezen hebt. Je kunt dan ook geen specifieke vragen stellen want je weet niet waar je het over hebt. Daarom moet je éérst alles lezen en alles proberen te begrijpen. Als je dingen dan nog niet snapt, dán pas kun je terugkomen om vragen te stellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.