Jump to content

Heb je The Lost and Damned gekocht?


Joriz

  

633 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb je The Lost and Damned gekocht?

    • Ja, het is fantastisch!
      62
    • Ja, maar het valt tegen
      17
    • Nee, nog niet
      89
    • Nee, want ik heb geen XBox!
      407


Recommended Posts

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    7

  • Kenny-Petrovic

    4

  • SNIPER44

    3

  • Scarface92

    3

ik heb een playstation 3 ik zou TLAD wel willen hebben maar ik denk niet dat die op de playstation komt maar dat is peg gehad de hoop blijft er maar ik kan wel wachten op een ps3 content of een eventuele nieuwe gta

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned is de enige GTA (op de top down GTA's na) die ik niet in m'n collectie heb. Wat ik best spijtig vind, maar ik blijf erop hopen dat ie ooit eens naar de PC en/of PS3 wordt geport. Maar daar ga ik niet op in gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned is de enige GTA (op de top down GTA's na) die ik niet in m'n collectie heb. Wat ik best spijtig vind, maar ik blijf erop hopen dat ie ooit eens naar de PC en/of PS3 wordt geport. Maar daar ga ik niet op in gaan.

ik heb precies hetzelfde ik heb ze allemaal behalve de top down's & TLAD

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, gekocht...ik heb 'm wel gedownload en heb gestemd op Ja, het is fantastisch!. Ik vind The Lost & Damned echt heerlijk om te spelen, vanwege de lekkere rocksfeer en 't feit dat je constant op de motor door de stad aan 't rijden bent. Het verhaal vond ik niet heel erg briljant, vooral het einde vond ik nogal abrupt, maar verder is 'ie zeker de moeite waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, gekocht...ik heb 'm wel gedownload en heb gestemd op Ja, het is fantastisch!. Ik vind The Lost & Damned echt heerlijk om te spelen, vanwege de lekkere rocksfeer en 't feit dat je constant op de motor door de stad aan 't rijden bent. Het verhaal vond ik niet heel erg briljant, vooral het einde vond ik nogal abrupt, maar verder is 'ie zeker de moeite waard.

het motorrijden lijkt mij ook erg leuk alleen helaas kan ik nog niet zoveel over TLAD op wikigta vinden maar dat heeft natuurlijk ook zijn tijd nodig om alle missie info en zijmissie info te verzamelen en zo'n goeie uitleg te geven als bij Gta IV want het heeft me erg geholpen bij gta IV

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een ps3, waar hij jammer genoeg (nog) niet voor is aangekondigt.

Maar dat maakt me niet zo veel uit, Holland's trots, Killzone 2 staat morgen voor de deur te smeken of ik hem een warme plek in m'n Playstation wil geven en hem helemaal plat wil spelen. Ik heb nu al medelijden en zal hem dan ook maar binnenlaten, daarnaast is Killzone 2 een hele toffe peer :clown: .

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net als Hannes ook alle GTA's vanaf GTA III, en dit is dus de eerste die ik moet missen omdat ik een Playstation 3 heb in plaats van een Xbox.. Ik geloof er ook niet echt in dat TLAD ooit nog naar de PS komt, want Microsoft heeft er meer dan genoeg voor betaald.. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...