Jump to content

Heb je The Lost and Damned gekocht?


Joriz

  

633 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb je The Lost and Damned gekocht?

    • Ja, het is fantastisch!
      62
    • Ja, maar het valt tegen
      17
    • Nee, nog niet
      89
    • Nee, want ik heb geen XBox!
      407


Recommended Posts

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    7

  • Kenny-Petrovic

    4

  • SNIPER44

    3

  • Scarface92

    3

ik heb een playstation 3 ik zou TLAD wel willen hebben maar ik denk niet dat die op de playstation komt maar dat is peg gehad de hoop blijft er maar ik kan wel wachten op een ps3 content of een eventuele nieuwe gta

Ik heb zojuist op de site van Power Unlimited gelezen dat GTA V weleens een PS3 exclusive zou kunnen zijn.

Het schijnt namelijk dat ontwikkelaar Rockstar Games helemaal niet zo blij is met de opslag capaciteit van de DVD. De Xbox 360 bezit alleen maar over een DVD drive en volgens Rockstar is dat gewoon niet genoeg. GTA IV moest op één schijf passen en daarom hebben ze een hoop dingen moeten schrappen ! Om die reden wil Rockstar graag exclusief de nieuwe GTA voor de PlayStation 3 maken.

Bewerkt: door GTAIVfreak
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een playstation 3 ik zou TLAD wel willen hebben maar ik denk niet dat die op de playstation komt maar dat is peg gehad de hoop blijft er maar ik kan wel wachten op een ps3 content of een eventuele nieuwe gta

Ik heb zojuist op de site van Power Unlimited gelezen dat GTA IV weleens een PS3 exclusive zou kunnen zijn.

Het schijnt namelijk dat ontwikkelaar Rockstar Games helemaal niet zo blij is met de opslag capaciteit van de DVD. De Xbox 360 bezit alleen maar over een DVD drive en volgens Rockstar is dat gewoon niet genoeg. GTA IV moest op één schijf passen en daarom hebben ze een hoop dingen moeten schrappen ! Om die reden wil Rockstar graag exclusief de nieuwe GTA voor de PlayStation 3 maken.

Heb je een link naar de bron? Tevens zou Rockstar Games dit nooit doen omdat ze anders een hoop geld zouden mislopen. Microsoft zal er dan vast alles aan doen om er toch voor te zorgen dat het volgende deel ook weer voor de XBox verschijnt. :koffie:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een playstation 3 ik zou TLAD wel willen hebben maar ik denk niet dat die op de playstation komt maar dat is peg gehad de hoop blijft er maar ik kan wel wachten op een ps3 content of een eventuele nieuwe gta

Ik heb zojuist op de site van Power Unlimited gelezen dat GTA IV weleens een PS3 exclusive zou kunnen zijn.

Het schijnt namelijk dat ontwikkelaar Rockstar Games helemaal niet zo blij is met de opslag capaciteit van de DVD. De Xbox 360 bezit alleen maar over een DVD drive en volgens Rockstar is dat gewoon niet genoeg. GTA IV moest op één schijf passen en daarom hebben ze een hoop dingen moeten schrappen ! Om die reden wil Rockstar graag exclusief de nieuwe GTA voor de PlayStation 3 maken.

je bedoelt gta v,niet iv

en nee ik heb TLAD niet gekocht,misschien doe ik dat nog wel :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dom dat ze het alleen op de Xbox releasen. Ze zouden er veel meer geld uit kunnen trekken als ze het ook op de PC en PS3 zouden releasen, maar dat doen ze alleen niet omdat Billie dan knorrig wordt. Als ik Rockstar was had ik gewoon "fuck billie" gezegd en lekker die pack gereleased op alle platforms. Ze laten de fans nu een beetje in de kou staan...

Link to comment
Delen op andere websites

Dom dat ze het alleen op de Xbox releasen. Ze zouden er veel meer geld uit kunnen trekken als ze het ook op de PC en PS3 zouden releasen, maar dat doen ze alleen niet omdat Billie dan knorrig wordt. Als ik Rockstar was had ik gewoon "fuck billie" gezegd en lekker die pack gereleased op alle platforms. Ze laten de fans nu een beetje in de kou staan...

Waarom doen ze dit? Simpel.. omdat de Xbox 360 van Microsoft komt en door exclusive content te kopen bij game developers speciaal voor de 360, zullen de verkoop-cijfers voor de 360 console ook omhoog gaan. Er is goed over nagedacht hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou eigenlijk mijn keuze moeten veranderen, ik heb het spel nu uitgespeeld (story-line) en vooral de laatste missies zijn erg vet ^_^:D

Alleen ziet het er altijd vaag uit als je met Niko moet samenwerken :puh:

Free-Mode Multiplayer vind ik wat minder geworden, je hebt wel meer voertuigen en wapens, maar er zijn heel veel heli's weggehaald (omdat die er nu granaten in hebben in plaats van gewone guns)

Eigenlijk is er nog maar een heli in de MP, maar dat is een Maverick :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook ps3 maar gta4 is cool maar die hk69 is ook op warrock en op gta tlod is vetter dan op warrock maar hij moet ook op ps3 komen en misschien kunnen ze er beetje meer aan werken dat het een beetje een nieuwe gta 5 ofzo word een full game is toch vet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...