Jump to content

Heb je The Lost and Damned gekocht?


Joriz

  

633 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb je The Lost and Damned gekocht?

    • Ja, het is fantastisch!
      62
    • Ja, maar het valt tegen
      17
    • Nee, nog niet
      89
    • Nee, want ik heb geen XBox!
      407


Recommended Posts

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    7

  • Kenny-Petrovic

    4

  • SNIPER44

    3

  • Scarface92

    3

Ik heb gezien dat met een missie roman moet ontvoeren maar krijg je dan geen ruzie met niko :puh:

Echt iets voor niko om john klebitz (ofzo :puh:) helemaal voor pampus te schieten :7

Ja die Russen waar je Roman aan aflevert krijgen Niko op hun dak. :puh:

@Driftking: Alleen een paar motoren, niet het verhaal, personages en gangwars etc.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

@ Hierboven: Da's niet flauw, dat is belachelijk veel geld "can buy anything".. Helaas. Maar wellicht dat de DLC na een x periode ook gewoon gereleased wordt voor de PS3 en PC, tenslotte is exclusive een rekbaar begrip. Een contract hiervoor heeft altijd een uiterste houdbaarheidsdatum, als je begrijpt wat ik bedoel...

Ik heb hem de eerste dag gekocht. Vind het zeker een leuke uitbreiding.

Alleen iets te kort, en ik vond het einde tegenvallen.

Dat de Storyline kort is, ligt aan de speler. Ik moet nu ook achteraf alle races en Gang Wars nog doen, terwijl die eigenlijk gewoon tijdens de storyline tussendoor gespeeld hadden kunnen worden. Het ligt denk ik vooral aan de speler zelf of een GTA van dit kaliber kort of lang duurt! ^_^

Dat het einde tegenvalt, ligt natuurlijk niet aan de DLC maar aan het (trieste) verhaal wat R* voor de DLC heeft geschreven. Ik persoonlijk vindt het er wel erg goed bij passen, de Niko storyline was ook geen succesverhaal, en R* had ook vóór releasedatum 29-04-08 al aangegeven dat IV niet meer in het "van straatschoffie tot multimiljonair" genre zou passen. Logischerwijs hebben ze die lijn doorgezet met de ontwikkeling van de DLC. :Y

Het Liberty City van nu is nou eenmaal geen plezierstad om in te leven, het is één brok ellende en corruptie. Verder past het ook wel bij een bikergang om allerlei ellende op zichzelf af te roepen, ter illustratie, zoek eens de geschiedenis op van de Nederlandse chapters van de Hell's Angels.

En de aftiteling is gewoon ronduit geniaal! Alleen daarvoor al is het mij die 1600 punten meer dan waard! :D Ik ben dan ook zeer benieuwd naar het volgende deel..

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

@ Hierboven: Da's niet flauw, dat is belachelijk veel geld "can buy anything".. Helaas. Maar wellicht dat de DLC na een x periode ook gewoon gereleased wordt voor de PS3 en PC, tenslotte is exclusive een rekbaar begrip. Een contract hiervoor heeft altijd een uiterste houdbaarheidsdatum, als je begrijpt wat ik bedoel...

Zou echt heel dom van Microsoft zijn als ze 50 miljoen betalen voor 2 DLC's die maar tijdelijk zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon geweldig!

Ik heb eigenlijk liever Johnny dan Niko, want ik vind het sfeertje van the Lost zo geniaal. Het clubhuis, de motors. De beginmissie's vond ik goed bij een biker gang passen, maar daarna ging het een beetje bergafwaarts. Het waren zeker geen slechte missie's, maar het paste er niet echt tussen..

Goeie muziek, goeie sfeer, goede verhaallijn (alhoewel kort), en nog toegevoegde gangwars en races, maakt het voor mij een top game..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik zou hem graag willen maar ik heb geen xbox. Maar ik ga geen xbox kopen omdat ik hem alleen voor dat spel zou kopen en dat vind ik een beetje te ver gaan. Ik hoop echt dat lost and damned op de pc komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...