McDude Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 hey, sorry voor de 2de topic maar dan had joriz er maar geen slot op moeten zetten <_< nog een keer..... GTA Tuning City is een project van gta-worlds en samods (zoek via google voor de sites) Het word een grote modificatie voor VC, de Demo van GTA Tuning City zal releasen op 15 mei en de echte versie op 5 juni screenshots vind je HIER (als ze het niet doen ben ik hem opnieuw aan het uploaden) Wat er tot nu toe af is SCM: - 2x NOS - in een yamha garage kun je een yamaha r1 kopen (normaal de pcj600) - voertuigen zijn onschadelijk - voor alle voertuigen heb je een 1ste persoons camera - een garage waar je 40 auto's en motors kunt plaatsen ; made by PatrickW - je kunt spijkerstrips gooien ; made by PatrickW - sanchez spawn mod - je kunt tanken Models: - 25 auto's - 4 motors - 1 heli - een blauwe NOS fles* - en een silvere NOS fles* - een schans en een stuntbaan (kun je vergelijken met dat model die wauzi in zn vloeiende objecten tutorial heeft maar toch heb ik hemzelf gemaakt ) *Je kan ermee rammen Maps: - door heel little haiti komen stunts, schanzen, glasplaten, platvormen, trappen etc. - een stunt eilanden op het gras achter de sunchine cars - en een stunt eiland achter de motor gang club op het water Textuurs: - yamaha garage - nos shop - nieuwe huisjes in little haiti ideeen.....graag
need my speed Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Wow, lijkt me een gave mod zeg! Heb je ook top down view?
Roxx0rz Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Hier hebben we niks aan (niet werkende site en reclame)Plaats hier de screenshots en vraag om een mening. Daarvoor is deze sectie! Een showroom dus voor jouw mod! SLOT niet mee eens stuur een PM lock dit topic weer...
McDude Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) Hier hebben we niks aan (niet werkende site en reclame)Plaats hier de screenshots en vraag om een mening. Daarvoor is deze sectie! Een showroom dus voor jouw mod! SLOT niet mee eens stuur een PM lock dit topic weer... wat zeik je nou ! 'niet werkende site' nou hier: http://samods.tk nu krijg ik zeker weer een warn omdat ik een link naar een andere gta site geef VRAAG HET DAN OOK NIET !!! :angry: en reclame: BOEIEND het gaan om de screens niet dat ik reclame op mn site heb en de link van de screens werkt WEL en als ik die screens hier plaats krijg ik weer aan mn kop te horen TE GROOT en je volgende geval: (dat is dan ook het enige nuttige puntje aan je nergens opslaande bericht) nou mensen geef jullie mening over de screens graag @ RTS ze zijn allemaal gemaakt door liltuner (altahns volgens hem...ik vertrouw m ook nie helemaal) Bewerkt: 4 mei 2005 door McDude
Wauzie Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar ik denk dat liltuner niet alle auto's ZELF heeft gemaakt, veel ervan komen me bekend voor uit andere mods..........
McDude Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar ik denk dat liltuner niet alle auto's ZELF heeft gemaakt, veel ervan komen me bekend voor uit andere mods.......... ja je hebt gelijk....zal is met m gaan praten
Trax Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Mooi, Topic Closed. Zoals Joriz zegt:"Dit is voor Screens, niet om je Mod te showen!!!" Nog 1 x een zelfde topic openen, en je krijgt een Warn!
Recommended Posts