Jump to content

gta sa laad probleem


loser975

Recommended Posts

ikheb een groot probleem met gta sa

ik heb ooit eens een paar mods geinstaleert sindsdien gaat het spel totaan waar je moet laden(laod game,new game)dat doet hij maar tem circa 50% dus ik kan niet meer spellen :cry:

downgraden heb ik al geprobeert ik download het maar ik kan er niks me doen

hulp!!!!!!!!!!! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Herinstalleer het spel, verwijder de resterende bestanden uit je GTA San Andreas-map, verwijder het bestandje 'gta_sa.set' uit 'Mijn Documenten' -> 'GTA San Andreas User Files' en herinstalleer je modificaties op de regel nauwkeurig. Download eventueel de patch nog eens. Je moet alles goed volgen, niets verkeerd doen met de modificaties.

Link to comment
Delen op andere websites

Herinstalleer het spel, verwijder de resterende bestanden uit je GTA San Andreas-map, verwijder het bestandje 'gta_sa.set' uit 'Mijn Documenten' -> 'GTA San Andreas User Files' en herinstalleer je modificaties op de regel nauwkeurig. Download eventueel de patch nog eens. Je moet alles goed volgen, niets verkeerd doen met de modificaties.

Herinstalleren - Alleen nodig als je geen backup hebt.

Verwijder bestand gta_sa.set - Onnodig. Alleen als het ingame niet werkt, of als je het hoofdmenu niet kan bereiken. En in sommige gevallen is dit niet eens het geval.

Bij het laden komt er op 50% de GTA3.IMG controle, wat dus inhoud dat je een mod verkeert hebt geinstalleerd als het crasht(DFF/TXD/COL). Je kan, als je niet te veel mods hebt, even de originele bestanden aanvragen in dit topic.

Trouwens, sinds waneer zijn dit tutorials? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...