giepske Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 hallo ik ging eens naar het politiebureau in san fierro en zag een vliegtuig op de parkeerplaats is dat normaal hier de foto: Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Normaal in de zin van realiteit: nee! Normaal in het spel GTA: SA: JA! Dit kan vaker voorkomen en is ook al vaker gemeld en besproken op dit forum. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) Zoals _KoE_Mzungu al zei, is dit normaal in het spel. Dit komt wel vaker voor. Er staan vaak voertuigen in de garage, van mensen die dus zijn gearresteerd. Hoewel een vliegtuig niet echt realistisch is, komt het toch voor. Bewerkt: 24 februari 2009 door Bossinkje Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Ik ben er wel eens een grasmaaier tegengekomen Reageren
Zaahed Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 (bewerkt) Ik heb nooit mee gemaakt dat er zo vliegtuig bij een politiebureau stond. Zeker een rare bug ofzo. Hoewel ik wel een keer een auto op een dak van een huis zag. Hoewel als je met je auto ergens parkeert en dan in winkel ofzo gaat en terug komt dan is hij meestal weg en is hij bij het politiebureau misschien heb je met dat vliegtuig gevlogen en toen ging je zeker weg en toen ging die vliegtuig naar het Politiebureau. Bewerkt: 2 maart 2009 door Zaahed Reageren
giepske Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Ik heb nooit mee gemaakt dat er zo vliegtuig bij een politiebureau stond. Zeker een rare bug ofzo. Hoewel ik wel een keer een auto op een dak van een huis zag. Hoewel als je met je auto ergens parkeert en dan in winkel ofzo gaat en terug komt dan is hij meestal weg en is hij bij het politiebureau misschien heb je met dat vliegtuig gevlogen en toen ging je zeker weg en toen ging die vliegtuig naar het Politiebureau. ik heb met geen een vliegtuig gevlogen? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Er spawnen willekeurige voertuigen... Reageren
keWally Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 ik heb al eens een helikopter gezien in politie garage volgens mij in san fiero Reageren
r.deroos Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Er spawnen willekeurige voertuigen... Das niet helemaal waar: Als ik met een voertuig in bv LS rijd, en een hele tijd wegben, kan ik m terugvinden in het politiebureau. Reageren
ComKwak Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Bij mij stond er laatst een Rhino Het is dus gewoon een voertuig van iemand die gearresteerd is. Als ik in een voertuig word gearresteerd, staat die dan in een parkeergarage. En door mij achtergelaten voertuigen spawnen daar ook altijd. Reageren
vw53steven Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Volgens mij is dit nep want de wielen van dit vliegtuig zijn nog ingeklapt, alsof hij er zo is ingevlogen en in die parkeergarage zijn sommige kanten van de muren open. Dus is het heel makkelijk om er een vliegtuig in te vliegen Gr. Steven Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Volgens mij is dit nep want de wielen van dit vliegtuig zijn nog ingeklapt, alsof hij er zo is ingevlogen en in die parkeergarage zijn sommige kanten van de muren open. Dus is het heel makkelijk om er een vliegtuig in te vliegen Gr. Steven Nee dit is niet nep. En hoezo is de parkeergarage van sommige kanten van de muren open? Klopt sowieso niet. Daarbij heb ik dit zelf gezien. En als je een vliegtuig erin zou vliegen zou die hoe dan ook ontploffen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 lol keek net in de garage van het politiebureau en toen stond er een hydra Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Okee ff voor de duidelijkheid, in deze garages spawnen altijd de voertuigen die jij als 1 van de laatste hebt bestuurd, zo zou je er dus ook een andromada in kunnen krijgen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 maar ik had geen hydra bestuurt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.