Jump to content

vliegtuig bij politiebureau?


giepske

Recommended Posts

Zoals _KoE_Mzungu al zei, is dit normaal in het spel. Dit komt wel vaker voor. Er staan vaak voertuigen in de garage, van mensen die dus zijn gearresteerd. Hoewel een vliegtuig niet echt realistisch is, komt het toch voor.

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nooit mee gemaakt dat er zo vliegtuig bij een politiebureau stond. Zeker een rare bug ofzo. Hoewel ik wel een keer een auto op een dak van een huis zag. Hoewel als je met je auto ergens parkeert en dan in winkel ofzo gaat en terug komt dan is hij meestal weg en is hij bij het politiebureau misschien heb je met dat vliegtuig gevlogen en toen ging je zeker weg en toen ging die vliegtuig naar het Politiebureau.

Bewerkt: door Zaahed
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nooit mee gemaakt dat er zo vliegtuig bij een politiebureau stond. Zeker een rare bug ofzo. Hoewel ik wel een keer een auto op een dak van een huis zag. Hoewel als je met je auto ergens parkeert en dan in winkel ofzo gaat en terug komt dan is hij meestal weg en is hij bij het politiebureau misschien heb je met dat vliegtuig gevlogen en toen ging je zeker weg en toen ging die vliegtuig naar het Politiebureau.

ik heb met geen een vliegtuig gevlogen? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij stond er laatst een Rhino :7 Het is dus gewoon een voertuig van iemand die gearresteerd is. Als ik in een voertuig word gearresteerd, staat die dan in een parkeergarage. En door mij achtergelaten voertuigen spawnen daar ook altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is dit nep want de wielen van dit vliegtuig zijn nog ingeklapt, alsof hij er zo is ingevlogen en in die parkeergarage zijn sommige kanten van de muren open. Dus is het heel makkelijk om er een vliegtuig in te vliegen :Y

Gr. Steven ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is dit nep want de wielen van dit vliegtuig zijn nog ingeklapt, alsof hij er zo is ingevlogen en in die parkeergarage zijn sommige kanten van de muren open. Dus is het heel makkelijk om er een vliegtuig in te vliegen :Y

Gr. Steven ;)

Nee dit is niet nep. En hoezo is de parkeergarage van sommige kanten van de muren open? Klopt sowieso niet. Daarbij heb ik dit zelf gezien. En als je een vliegtuig erin zou vliegen zou die hoe dan ook ontploffen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...