Jump to content

vliegtuig bij politiebureau?


giepske

Recommended Posts

Volgens mij is dit nep want de wielen van dit vliegtuig zijn nog ingeklapt, alsof hij er zo is ingevlogen en in die parkeergarage zijn sommige kanten van de muren open. Dus is het heel makkelijk om er een vliegtuig in te vliegen :Y

Gr. Steven ;)

Nee dit is niet nep. En hoezo is de parkeergarage van sommige kanten van de muren open? Klopt sowieso niet. Daarbij heb ik dit zelf gezien. En als je een vliegtuig erin zou vliegen zou die hoe dan ook ontploffen.

Inderdaad, het is niet nep !

Als je met een vliegtuig er in vliegt dat past niet en dan ontplof je.

Het is gewoon een bug bij mij stond er ook is een keer een brandweer wagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is dit nep want de wielen van dit vliegtuig zijn nog ingeklapt, alsof hij er zo is ingevlogen en in die parkeergarage zijn sommige kanten van de muren open. Dus is het heel makkelijk om er een vliegtuig in te vliegen :Y

Gr. Steven ;)

Het is niet nep, je ziet verschillende voertuigen. En trouwens, de wielen van het vliegtuig zijn niet eens ingeklapt, die zijn gewoon uitgeklapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet nep, je ziet verschillende voertuigen. En trouwens, de wielen van het vliegtuig zijn niet eens ingeklapt, die zijn gewoon uitgeklapt.
Het achterste wieltje van een DC-3 kan niet in. Alleen de voorste wielen.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit wel al is met auto's meegemaakt. Dan zakt er bijvoorbeeld een auto in de grond of er staat er een waar die helemaal niet hoort te staan. Maar ik heb dit nog nooit meegemaakt met een vliegtuig wel grappig ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...