Poesmazda Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Volgens mij is dit nep want de wielen van dit vliegtuig zijn nog ingeklapt, alsof hij er zo is ingevlogen en in die parkeergarage zijn sommige kanten van de muren open. Dus is het heel makkelijk om er een vliegtuig in te vliegen Gr. Steven Nee dit is niet nep. En hoezo is de parkeergarage van sommige kanten van de muren open? Klopt sowieso niet. Daarbij heb ik dit zelf gezien. En als je een vliegtuig erin zou vliegen zou die hoe dan ook ontploffen. Inderdaad, het is niet nep ! Als je met een vliegtuig er in vliegt dat past niet en dan ontplof je. Het is gewoon een bug bij mij stond er ook is een keer een brandweer wagen. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Volgens mij is dit nep want de wielen van dit vliegtuig zijn nog ingeklapt, alsof hij er zo is ingevlogen en in die parkeergarage zijn sommige kanten van de muren open. Dus is het heel makkelijk om er een vliegtuig in te vliegen Gr. Steven Het is niet nep, je ziet verschillende voertuigen. En trouwens, de wielen van het vliegtuig zijn niet eens ingeklapt, die zijn gewoon uitgeklapt. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Het spel laat denk ik alle voertuigen van gearesteerde mensen in de garage spawnen. En vliegtuigen vallen ook onder voertuigen. Reageren
Poesmazda Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Het is niet nep, je ziet verschillende voertuigen. En trouwens, de wielen van het vliegtuig zijn niet eens ingeklapt, die zijn gewoon uitgeklapt.Het achterste wieltje van een DC-3 kan niet in. Alleen de voorste wielen. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Het achterste wieltje van een DC-3 kan niet in. Alleen de voorste wielen.Oh sorry, wist ik niet.. Reageren
RobbieB Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Ik zag er ooit eens een tractor Reageren
Franszzz Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Dit zelfde heb ik ook gehad maar dan met een hunter(heli). was het toevalling in het pittenbureau van san fierro?? Reageren
JeGe Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Dit zelfde heb ik ook gehad maar dan met een hunter(heli).was het toevalling in het pittenbureau van san fierro?? Ja. Maar ik denk dat dit in elke stad wel het geval is Reageren
The Hulk Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 Ik heb dit wel al is met auto's meegemaakt. Dan zakt er bijvoorbeeld een auto in de grond of er staat er een waar die helemaal niet hoort te staan. Maar ik heb dit nog nooit meegemaakt met een vliegtuig wel grappig Reageren
OobAxxAdoO Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 werkt dit ook zo bij LS? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Voor zover ik de verhalen mag geloven komt dit voor in elke politie-garage. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.