Jump to content

Txd builder

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb txd builder gedownload als ik druk op add en mijn texture selecteer staat er Some of the files caused errors and could not be added

threadplate085_S (is mijn texture)

image demisions (1024x737) aren´t dyvisible by 4

image demisions (1024x737) aren´t a power of 2

Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen want mijn engels is heel slecht en er is geen readme bij gesloten,

Geplaatst: (bewerkt)

Wat er eigenlijk staat is dat je afbeelding geen standaardformaat heeft. De middelste regel zegt dat 737 niet deelbaar is door 4 en de onderste regel zegt dat het geen macht van 2 is. Als je er voor zorgt dat je afbeelding 768 pixels breed is in plaats van 737 zou TXD Builder in principe geen foutmeldingen moeten geven.

Wel apart trouwens dat TXD Builder überhaupt foutmeldingen geeft wanneer een afbeelding geen standaardformaat heeft. Probeer het anders eens met TXD Workshop, een programma dat eigenlijk door veel meer mensen gebruikt wordt tegenwoordig.

Edit @ hieronder: niet zo gek, 768 is nog steeds geen macht van 2 bedenk ik me net. Je zou dan voor 512 (2^9) of 1024 (2^10) moeten kiezen.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst: (bewerkt)
Wat er eigenlijk staat is dat je afbeelding geen standaardformaat heeft. De middelste regel zegt dat 737 niet deelbaar is door 4 en de onderste regel zegt dat het geen macht van 2 is. Als je er voor zorgt dat je afbeelding 768 pixels breed is in plaats van 737 zou TXD Builder in principe geen foutmeldingen moeten geven.

Wel apart trouwens dat TXD Builder überhaupt foutmeldingen geeft wanneer een afbeelding geen standaardformaat heeft. Probeer het anders eens met TXD Workshop, een programma dat eigenlijk door veel meer mensen gebruikt wordt tegenwoordig.

De eerste is weg maar er staat nog steeds van die 2 ik ga het ff proberen in txd workshop,

EDIT: ik heb een paar keer nog ik txd builder geprobeert en zinlos wat lengtes en breedtes te schrijven en ineens schreef ik 4x4 en het lukte bendankt K.O.

Bewerkt: door thomas1010

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...