_Night-Men_ Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 hoe kun je map en mode veranderen? Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Mode: SetGameModeText("Mijn Gamemode"); Map SendRconCommand("mapname Los Santos"); Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) waar moet je dat invullen? heb er nog niet zo veel verstand van ben net 2 dagen bezig Bewerkt: 24 februari 2009 door _Night-Men_ Reageren
Remi-X Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) Onder deze k0pjes, dat het zo staat:: public OnGameModeInit() { SetGameModeText("Mijn Gamemode"); return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { SendRconCommand("mapname Los Santos"); return 1; } Volgens mij dan... K denk misschien ook wel dat het allebei onder OnGameModeInit moet, maar dit is logischer denken Bewerkt: 24 februari 2009 door Remi-X Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Beiden onder OnGameModeInit OnRconCommand wordt geactiveerd als er iets in de console wordt getypt. Reageren
Remi-X Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Beiden onder OnGameModeInit OnRconCommand wordt geactiveerd als er iets in de console wordt getypt. Moet ik dus toch vaker naar m'n gevoel dan naar m'n verstand luisteren... Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) snap nog steeds niet hoe je map kan veranderen mode is al gelukt maar waar staat dat van map? EDIT: is al gelukt bedankt! Bewerkt: 25 februari 2009 door _Night-Men_ Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Er is ook nog een andere manier, die de kracht van het game mode script overmeesterd Zet gewoon in server.cfg onderaan de volgende regels: mapname [jouw mapname] Dat is dan voor de Map natuurlijk. Zelfs als je hiervoor een script in je GM hebt staan, deze zal je te zien krijgen. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Er is ook nog een andere manier, die de kracht van het game mode script overmeesterd Zet gewoon in server.cfg onderaan de volgende regels: mapname [jouw mapname] Dat is dan voor de Map natuurlijk. Zelfs als je hiervoor een script in je GM hebt staan, deze zal je te zien krijgen. heeft ie ook maar van mij Reageren
Remi-X Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Er is ook nog een andere manier, die de kracht van het game mode script overmeesterd Zet gewoon in server.cfg onderaan de volgende regels: mapname [jouw mapname] Dat is dan voor de Map natuurlijk. Zelfs als je hiervoor een script in je GM hebt staan, deze zal je te zien krijgen. heeft ie ook maar van mij Eeuhm, ja ik weet het van jouw. Maar er staat geen copyright ofzo op Dit heb ik dan gewoon geleerd van jouw, maar t is standaard in SA:MP... En t is een beetje bumpo die je geeft Reageren
Crusher!! Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Eeuhm, ja ik weet het van jouw. Maar er staat geen copyright ofzo op Dit heb ik dan gewoon geleerd van jouw, maar t is standaard in SA:MP... En t is een beetje bumpo die je geeft OW MY GOD, de volgende x staat dr een copyright bij Reageren
Remi-X Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Eeuhm, ja ik weet het van jouw. Maar er staat geen copyright ofzo op Dit heb ik dan gewoon geleerd van jouw, maar t is standaard in SA:MP... En t is een beetje bumpo die je geeft OW MY GOD, de volgende x staat dr een copyright bij Zal je nooit lukken. Het is namelijk een SA:MP onderdeel. En of ik het nou van jouw geleerd had, of van de SA:MP site, maakt niet uit. Ik weet het nu, en laten we er ook mar niet moeilijk over gaan doen. Verder discuseren we wel in msn, sit is namelijk spam. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 ik doe niet moelijk, ik plaag maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.