Black Admiral Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 Ik had even een vraagje: Wanneer zijn de winkels Modo en Perseus beschikbaar? Het staat namelijk niet op WikiGTA.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supergoenie1313 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 als het goed is als je de 2e wereld hebt want dan heb je ook die missie met dat je een pak nodig hebt en dan is modo ook al open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 Oké, en Perseus dan ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 Oké, en Perseus dan ook? Ja perseus is gelijk open met modo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goldadon Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 Perseus is toegankelijk wanneer je naar (volgens mij ) de 2e/3e missie van Elezibeta[/font] gaat en Playboy X[/font] ontmoet . Je zal na deze missie voltooid te hebben toegang beschikken tot het 2e eiland om bij zijn crib te komen. Als het goed is ben je dan in staat om alle kledingzaken te bezoeken. Ook brucie zal je een telefoontje geven waarin hij je verteld dat je als ''VIP'' kleren moet hebben van de perseus. -----Minor spoilers------ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 Perseus is toegankelijk wanneer je naar (volgens mij ) de 2e/3e missie van Elezibeta[/font] gaat en Playboy X[/font] ontmoet . Je zal na deze missie voltooid te hebben toegang beschikken tot het 2e eiland om bij zijn crib te komen. Als het goed is ben je dan in staat om alle kledingzaken te bezoeken. Ook brucie zal je een telefoontje geven waarin hij je verteld dat je als ''VIP'' kleren moet hebben van de perseus.-----Minor spoilers------ Oké Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 Perseus is toegankelijk wanneer je naar (volgens mij ) de 2e/3e missie van Elezibeta[/font] gaat en Playboy X[/font] ontmoet . Je zal na deze missie voltooid te hebben toegang beschikken tot het 2e eiland om bij zijn crib te komen. Als het goed is ben je dan in staat om alle kledingzaken te bezoeken. Ook brucie zal je een telefoontje geven waarin hij je verteld dat je als ''VIP'' kleren moet hebben van de perseus.-----Minor spoilers------ Ja. Dit is overigens Blow Your Cover. Naar het derde eiland kun je na de missie Three Leaf Clover (37%). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.