2fast{0} Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Onderwerp: Freestyle Soort design: Mag zelf ingevuld worden Size design: Maakt ook niet uit Render: Mag gebruikt worden Animatie: Nee geen animatie Premade: Ook geen premade Tijd van inlevering: Z.S.M. Mijne komt naar die van jou zoals gewoonlijk Opmerking: Iedereen mag zich opgeven, jong of oud, goed of slecht!
TomHagen Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ik wil wel mee doen. Ik ga nu beginnen. Leuke titel trouwens, 2fsat{0}.
2fast{0} Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ik wil wel mee doen. Ik ga nu beginnen.Leuke titel trouwens, 2fsat{0}. Lag me niet uit! Ik zag het al gelijk ja, maar dat komt wel goed ik wacht wel op die van jou, moet die van mij ook nog even afmaken.
TomHagen Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Lag me niet uit! Haha! Maar mijne is al wel af: Succes!
2fast{0} Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) TomHagen 2fast{0} (Voor mensen met kleine resolutie even uitvergroten voor juiste overzicht van de signature) Bewerkt: 24 februari 2009 door 2fast{0}
Silverbyte Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 TomHagen: De Arctic Monkeys doen het altijd goed, en zijn een leuk onderwerp voor een signature. Het brengt weer eens wat variatie in de vloedgolf van vrouwelijk schoon, auto's en voetballers. De signature oogt fris, wat vooral komt door de gekleurde lijn die tussen de bandleden door loopt. Deze is naar mijn mening ietwat aan de dikke kant, en bevat verder geen effecten. Een gemiste kans als je het mij vraagt, aangezien je met de 'Pen Tool' fantastische dingen kunt creeëren. De transparante versie van de render op de achtergrond ziet er goed uit, en is niet te licht of te donker. De 'Arctic Monkeys' tekst op de voorgrond is een origineel idee, maar doordat het de bandleden overlapt, is deze niet erg goed leesbaar. Over de namen van de bandleden ben ik persoonlijk wat minder te spreken. Niet de namen op zich, maar eerlijk gezegd denk ik dat het een beter idee is om deze weg te laten, aangezien ze de aandacht afleiden van de bandleden zelf. 2fast{0}: Je hebt duidelijk zin in de zomer, want dat is eigenlijk ook wat de signature uitstraalt. Op het eerste gezicht een vrolijke, zomerse signature, die gelukkig niet teveel van het goede brengt wat betreft de kleuren. De achtergrond heb je wit gelaten, terwijl ik persoonlijk denk dat het leuk was geweest als je een achtergrond zou kiezen zoals TomHagen hierboven ook deed, met behulp van de zogenaamde 'Scanlines'. Je hebt een passende render uitgekozen, iets waarbij men bij dit soort stijlen vaak jammerlijk in faalt door bijvoorbeeld een 'Halo'-personage te kiezen. De textures/C4D's die om de render heen geplaatst zijn zien er leuk uit, afgezien van het grijze effect aan de linkerkant van de render. Deze zou ik persoonlijk weggegumd hebben, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Ook de tekst ziet er kleurrijk uit, zonder al te veel poespas en effecten. Ik vond de signatures allebei wel leuk, maar na even wikken en wegen gaat mijn stem toch naar 2fast{0}. Niettemin wil ik jullie allebei veel succes wensen voor het verdere verloop van de battle.
The Hulk Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Ik vind het plaatje van 2fast{0} erg mooi het straalt echt. Het is trouwens ook een leuke render maar ook de effecten en achtergrond passen goed bij elkaar en zijn mooi. Alleen het plaatje is een beetje te licht en ik vind de letters niet zo mooi voor der rest toch goed gedaan. 8.7/10 Het plaatje van TomHagen vind ik minder de letters zijn onduidelijk en ik vind het ook jammer dat het plaatje geen kleur bevat wel heb je mooi werk geleverd met de pentool 7.3/10 Stem: 2fast{0}
GTA Haas Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 TomHagen: Érg mooi gemaakt, mijn complimenten krijg je. De effecten zijn erg leuk, ook achter de render. De tekst rechtsboven is erg mooi geplaatst, maar de tekst aan de onderkant van de signature is niet echt duidelijk vind ik. Voor de rest is je Sig prachtig! 2fast{0}: Erg mooi, het straalt uit. De tekst is erg mooi, érg leuke effecten gebruikt. Verder is alles perfect aan deze sig. Stem: 2fast{0}
Guardado Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 TomHagen: Het is niet mijn stijl, maar vind het wel een geslaagde sig. De tekst rechtsboven staat mooi, maar de tekst onderaan niet. Omdat die jongens zwart wit zijn, valt de kleur te veel op. Voor de rest een beetje kaal. 2fast: Erg mooi gedaan, mooie textures, goede kleuren. Tekst is ook mooi, vind alleen dat je hem wel wat beter in kan blenden. Maar de mooie vrouw maakt alles goed . Mijn stem gaat naar 2fast
-Matthijs- Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 2fast{0} sleept met deze overwinning een punt in de wacht, en stijgt een plekje op de ranking. TomHagen is momenteel niet in de ranking opgenomen, dus voor hem veranderd er niets. 2fast{0}: +1 TomHagen: - Closed en updated.
Recommended Posts