.NightFlower Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Nice Leuk van het donkere contrast van de rest met zo'n kleurige lijn, alleen wat ik dan weer jammer vind is dat je die 'kleurige lijntjes' best dik en kort hebt gemaakt, ik vind persoonlijk mooier als die wat dunner en langer over de sig zijn ^^ Ik geef het een 7. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ik vind hem onwijs mooi. Alleen is hij aan de rechter kant wat te zwart en je moet goed kijken om te zien wat het is helaas. De lijn om die handen heen vind ik totaal geweldig hoe je dat doet, ik zou graag willen weten hoe je dat doet dat hij aan het begin dun is, in het midden dik en dan weer aan het einde dun is. Ik weet echt niet hoe dat moet. Ook is de naam goed gemaakt, goede kleuren (en goed gekozen ;-)) Maar het enige minpuntje is de zwarte zijde aan de rechterkant, het is moeilijk om te zien wat het is. Helaas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.