Jump to content

{TUTORIAL} alles wat er op je computer gebeurd filmen en vastleggen

Recommended Posts

Geplaatst:

Alex presenteert

Zijn eerste tutorial in het software gedeelte

hier leg ik uitgebreid en duidelijk uit wat de mogelijkheden zijn op het gebied van je eigen destkop vastleggen:

*link verwijderd*

Feedback is welkom, ik hoop dat julie er wat aan hebben!

Geplaatst:

Fraps werkt toch met directX, en filmt dus enkel programma's/spellen die op dat moment draaien met dX, en niet wanneer je bijvoorbeeld je bureaublad wil filmen? :? Zoals het er nu staat, wek je eerder de indruk dat je er gewoon alles mee kan filmen...

Voor de rest nette tutorial, mooi geschreven ook. :tu:

Geplaatst:

Prachtig dat je je artikelen met ons wilt delen, rakker126, maar ik wil je verzoeken om de tutorials ook gewoon op dit forum te plaatsen. Dit is al het derde topic dat je aanmaakt met enkel een link naar het artikel, wat meer op reclame lijkt dan op mensen helpen. Hopelijk wil je gewoon je artikel in je hoofdpost zetten, anders sluit ik dit topic. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Mooi gemaakt, kan ik zeker nog gebruiken. :) Voor mensen die twijfelen of dit van hem is; kijk eens naar beneden. Er staat een copyright icoontje met z'n naam erbij. ;)

Edit: Ik neus wat rond op die site, jij maakt wel véél tutorials hoor! KUTGW! :tu:

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Bedankt voor julie positieve reacties :tu:^_^

Ik moet dus een topic opemen waar ik dit soort topic open?

Het is trouwens wel dergelijk mogelijk om je destkop te filmen, ga hiervoor niet naar video maar de knop links daarvan, dan drukje op bureaublad filmn ^_^ Even goed zoeken!

Geplaatst:
Ik moet dus een topic opemen waar ik dit soort topic open?

Wat ik bedoel is dat je je tutorials best hier mag plaatsen, maar zet ze dan alsjeblieft volledig in een post en plaats niet enkel link naar je site. Dat laatste is teveel reclame. ;)

Geplaatst:

Oh, ik denk dat dat lastig wordt :N

Ik plaats de artikelen namelijk op die site en ik mag ze best ergens anders publiceren, maar dan moeten ze daar weg :duh: Jammer....

Geplaatst:

Een simpel linkje mag toch wel? Vind het verder wel dom dat hij niet eens een tutorial mag plaatsen die hij toevallig ergens anders heeft staan. Ik zie veel meer topic waarin dat gebeurt en heel soms moet je zelfs de tut downloaden om bepaalde redenen. Nu mag hij dus helaas geen tutorials meer plaatsen waar wij met zijn alleen voordeel aan hebben blijkbaar. Dom.

Geplaatst:

Hij mag hem gerust hier plaatsen, maar dan gewoon in een post en niet via een link. Bij een videotutorial is dat anders, die moet je bijvoorbeeld wel downloaden. Daarnaast is het natuurlijk de vraag of het belangrijker is om mensen te helpen of om bezoekers te krijgen op je site zodat je meer inkomsten van adverteerders krijgt.

Mocht je nog van plan veranderen, dan zie ik de tutorial graag in mijn postvak. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...