reflax Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 als ik online wil dan zoek ik een match, als ik dan eentje wil joinen, staat er rechts onderin in witte letters Starting Game. en dat knippert dan. dan komt er een zwart scherm met rechts onderin Loading game (knippert ook ) en dan gaat ie meestal terug naar de search scherm ( dus naar een server/match zoeken ) als ik er dan nog keer probeert krijg ik het zelfde of dan maakt ie een match aan. you guys get it ? dus kort samen gevat als ik een match join gaat hij terug naar de search scherm of maakt hij een nieuwe match aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 no, we don't get it.....we don't know on what platform you playing the game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 wat maakt het uit online zuigt tog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reflax Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) wat maakt het uit online zuigt tog veel want ik vind online toevallig wel leuk ik speel het btw op de pc Bewerkt: 25 februari 2009 door reflax Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reflax Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 oja, dit gebeurt alleen als ik bij matches met veel mensen join , bij matches waar 1/2/3 mensen in zitten kan ik gewoon joinen :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reflax Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 iemand enig idee ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 een enorme hoeveelheid mensen heeft hier problemen mee, er is (nog) geen oplossing voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reflax Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 een enorme hoeveelheid mensen heeft hier problemen mee, er is (nog) geen oplossing voor. ok het is dus gelukkig niet mij pc ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Dit probleem heb ik ook... Heel erg irritant. Wat ook nog weleens kan helpen is eerst een server in proberen te gaan met wat minder mensen en vervolgens de server ingaan die je eigenlijk op het oog had. Maar een fix hiervoor zou erg fijn zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reflax Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Dit probleem heb ik ook... Heel erg irritant. Wat ook nog weleens kan helpen is eerst een server in proberen te gaan met wat minder mensen en vervolgens de server ingaan die je eigenlijk op het oog had.Maar een fix hiervoor zou erg fijn zijn. bedankt voor de tip gister avond werkte alles gewoon weer normaal, nu niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.