jan eefsting Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 hoe krijg ik die als gang maatje :crying: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 hoe krijg ik die als gang maatje :crying: die zijn er niet een mannetje met groenrag bij grovestreetfamilies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jan eefsting Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 maar wel bij screen shots dan zitten ze bij je in de auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 maar wel bij screen shots dan zitten ze bij je in de auto die schreenshots zijn nep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jan eefsting Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 dus ze hebben me verneukt op gtagames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 dus ze hebben me verneukt op gtagames.nl dat weet ik niet waarom ze dat doen want ik zie geen ene gast met een rag aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 dus ze hebben me verneukt op gtagames.nl Nee, wij faken geen screens. Welke image is het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jan eefsting Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 kijk maar op www.gtagames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) ze hebben je niet verneukt hoor zij hebben van een andere site gehaald want ze hebben van rockstargames.com/sanandreas gehaald want daar waren de alle eerste schreenshots gepost. Bewerkt: 5 mei 2005 door jack456 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 als het dan niet gaat dan kun je nog altijd de cheat van recruut everyone(of zoiets) doen(als je natuurlijk cheat) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 ze hebbe die mannetjes op het eind er uitgehaald net als het skate board Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 skateboard? hebben ze die ooit willen invoegen dan ? waar zeggen ze dat dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 Kun je die niet gewoon kopen bij de Binco, want je kan daar wel meer van die Rags kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 Kun je die niet gewoon kopen bij de Binco, want je kan daar wel meer van die Rags kopen. hij bedoelt dat een andere mannetje van grovestreetfamilies een rag draagt maar dat is niet zo want ik heb nooit een mannetje met rag aan gezien bij grovestreetfamilies.dus die schreenshot is nep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 Over wat gaat dit ? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.