Big Boss Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 over de 'green rag', en volgens mij kan je die wel gewoon kopen bij Binco hoor! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 dus ze hebben me verneukt op gtagames.nl Nee, wij faken geen screens. Welke image is het? ik denk dat ze deze bedoelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 dus ze hebben me verneukt op gtagames.nl Nee, wij faken geen screens. Welke image is het? ik denk dat ze deze bedoelen en die bestaan niet dus deze schreenshot is nep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 misschien in een missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 misschien in een missie ik heb alle missies gedaan en gehaald maar ik had nooit zo'n mannetje met een rag gezien dus die schreenshot is gewoon nep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 heb je gelezen wat brokentable heeft gezegd ze maken geen fakes op gtagames Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 heb je gelezen wat brokentable heeft gezegd ze maken geen fakes op gtagames ja dat is zo want ze hebben geloof ik die schreenshots van een andere site gehaald dus die andere site hebben nep schreenshots gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 dat zijn gwoon een soort proefscreenshot, dat mannetje wouden ze er eerst in doen maar dat hebben ze niet gedaan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 he je kan zo'n rag wel kopen in het zwart en groen bij de binco maar je maatjes hebben ze niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 en die bestaan niet dus deze schreenshot is nep. als je ff NA GAAT DENKEN ipv lompe dingen lopen roepen. die screenshot was VOORDAT sa uit kwam. R* heeft die Rag weggehaald omdat ze daar niet tevreden mee waren, Immers hebben Sweet, Ryder & Big Smoke andere kleding gekregen. Big Smoke had eerst een Wit Shirt aan Sweet had een muts op en Ryder zag er ook anders uit. Dus voortaan ff denken voordat je tot 2 keer toe doelloze dingen loopt te typen. BVD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 en die bestaan niet dus deze schreenshot is nep. als je ff NA GAAT DENKEN ipv lompe dingen lopen roepen. die screenshot was VOORDAT sa uit kwam. R* heeft die Rag weggehaald omdat ze daar niet tevreden mee waren, Immers hebben Sweet, Ryder & Big Smoke andere kleding gekregen. Big Smoke had eerst een Wit Shirt aan Sweet had een muts op en Ryder zag er ook anders uit. Dus voortaan ff denken voordat je tot 2 keer toe doelloze dingen loopt te typen. BVD. dat wist ik toch niet dat die schreenshot nep is! want ik had nog nooit iemand gezien met rag om van grovestreet dus ik dacht dat die schreenshot nep was maar dat is niet zo P.S maar je moet wel een beetje rustig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.