grasmanek94 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) Okay.. ik zal het vanaf het begin uitleggen. zo.. ik heb een heeele groote gamemode met heel veel cmd's enzv.. ALLES WERKT PERFECT EN GEEN CRASHES/BUGS maar.... het begint als ik /rcon login therconpassword in typ. .... LOL... dan ben ik als admin ingelogd.. en kan geen enkele commandos uitvoeren... ook niet die van de normale player, ook niet die van een admin.. GEEN ENKELE! Dat was al bij het orginele pawn en na het modden ook.. duz het probleem heb ik niet gemaakt.... wil iemand mij alstublieft helpen? oke.. hier is de pwn file: (DG2.pwn) http://www.speedyshare.com/460998359.html het is een zeer grote gamemode in het Pools. Hoop dat iemand mij kan zeggen hoe je de bug kan fixen... Alvast bedankt. Dus in het kort: je speelt als normaale playr - alles ig 100% perfect je logt in met rcon: geen 1 comando doet het... Bewerkt: 24 februari 2009 door grasmanek94 Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Check je script eens voor een regel als: if(IsPlayerAdmin(playerid)) return false; of if(IsPlayerAdmin(playerid) == 1) return false; Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) ik heb de pwn gegeven ^^.. oke ik check het wel edit: (ik heb wel return false gevonden maar geen *admin* return false...) ik denk dat dit verdacht is: kan iemand mij uitleggen wat het doet? public lost2(){ new string2[256]; format(string2, sizeof(string2), "Lost connection to the server."); SendClientMessageToAll2(COLOR_SYSGREY, string2); for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)){ lost[i]=1; } } } IsVehicleInUseDF(vehicleid){ new temp; for(new i=0;i<200;i++){ if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInVehicle(i, vehicleid) && GetPlayerState(i)==PLAYER_STATE_DRIVER){ temp++; } } if(temp > 0){ return true; } else return false; } IsVehicleHavePassegner(vehicleid){ new temp; for(new i=0;i<200;i++){ if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInVehicle(i, vehicleid) && GetPlayerState(i)==PLAYER_STATE_PASSENGER){ temp++; } } if(temp > 0){ return true; } else return false; } public lost2(){ new string2[256]; format(string2, sizeof(string2), "Lost connection to the server."); SendClientMessageToAll2(COLOR_SYSGREY, string2); for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)){ lost[i]=1; } } } IsVehicleInUseDF(vehicleid){ new temp; for(new i=0;i<200;i++){ if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInVehicle(i, vehicleid) && GetPlayerState(i)==PLAYER_STATE_DRIVER){ temp++; } } if(temp > 0){ return true; } else return false; } IsVehicleHavePassegner(vehicleid){ new temp; for(new i=0;i<200;i++){ if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInVehicle(i, vehicleid) && GetPlayerState(i)==PLAYER_STATE_PASSENGER){ temp++; } } if(temp > 0){ return true; } else return false; } en hier: IsVehicleInUseDF2(vehicleid){ new temp; for(new i=0;i<200;i++){ if(IsPlayerConnected(i) && GetPlayerState(i)==PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid){ temp++; } } if(temp > 0){ return true; } else return false; } en hier: IsInvalidSkin(skinid) { // Created by Simon #define MAX_BAD_SKINS 22 new badSkins[MAX_BAD_SKINS] = { 3, 4, 5, 6, 8, 42, 65, 74, 86, 119, 149, 208, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 289 }; for (new i = 0; i < MAX_BAD_SKINS; i++) { if (skinid == badSkins[i]) return true; } return false; } IsInvalidAction(actionid) { #define MAX_BAD_ACTIONS 4 new badActions[MAX_BAD_ACTIONS] = { 1, 3, 4, 9 }; for (new i = 0; i < MAX_BAD_ACTIONS; i++) { if (actionid == badActions[i]) return true; } return false; } Bewerkt: 25 februari 2009 door grasmanek94 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.