Jump to content

GEKSTE BUG (of wat dan ook) IN SA:MP///PAWNO SCRIPTING


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Okay.. ik zal het vanaf het begin uitleggen.

zo.. ik heb een heeele groote gamemode met heel veel cmd's enzv..

ALLES WERKT PERFECT EN GEEN CRASHES/BUGS maar....

het begint als ik /rcon login therconpassword in typ.

....

LOL... dan ben ik als admin ingelogd.. en kan geen enkele commandos uitvoeren... ook niet die van de normale player,

ook niet die van een admin.. GEEN ENKELE!

Dat was al bij het orginele pawn en na het modden ook.. duz het probleem heb ik niet gemaakt....

wil iemand mij alstublieft helpen? :)

oke.. hier is de pwn file:

(DG2.pwn)

http://www.speedyshare.com/460998359.html

het is een zeer grote gamemode in het Pools. Hoop dat iemand mij kan zeggen hoe je de bug kan fixen...

Alvast bedankt.

Dus in het kort:

je speelt als normaale playr - alles ig 100% perfect

je logt in met rcon: geen 1 comando doet het...

Bewerkt: door grasmanek94
Geplaatst:

Check je script eens voor een regel als:

if(IsPlayerAdmin(playerid)) return false;

of

if(IsPlayerAdmin(playerid) == 1) return false;

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb de pwn gegeven ^^..

oke ik check het wel ;)

edit: (ik heb wel return false gevonden maar geen *admin* return false...)

ik denk dat dit verdacht is: kan iemand mij uitleggen wat het doet? :D

public lost2(){
new string2[256];
format(string2, sizeof(string2), "Lost connection to the server.");
SendClientMessageToAll2(COLOR_SYSGREY, string2);
for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
	if(IsPlayerConnected(i)){

lost[i]=1;
	}
}
}
IsVehicleInUseDF(vehicleid){
new temp;
for(new i=0;i<200;i++){
if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInVehicle(i, vehicleid) && GetPlayerState(i)==PLAYER_STATE_DRIVER){
	temp++;
 }
}
if(temp > 0){ return true; } else return false;
}

IsVehicleHavePassegner(vehicleid){
new temp;
for(new i=0;i<200;i++){
if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInVehicle(i, vehicleid) && GetPlayerState(i)==PLAYER_STATE_PASSENGER){
	temp++;
 }
}
if(temp > 0){ return true; } else return false;
}	public lost2(){
new string2[256];
format(string2, sizeof(string2), "Lost connection to the server.");
SendClientMessageToAll2(COLOR_SYSGREY, string2);
for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
	if(IsPlayerConnected(i)){

lost[i]=1;
	}
}
}
IsVehicleInUseDF(vehicleid){
new temp;
for(new i=0;i<200;i++){
if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInVehicle(i, vehicleid) && GetPlayerState(i)==PLAYER_STATE_DRIVER){
	temp++;
 }
}
if(temp > 0){ return true; } else return false;
}

IsVehicleHavePassegner(vehicleid){
new temp;
for(new i=0;i<200;i++){
if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInVehicle(i, vehicleid) && GetPlayerState(i)==PLAYER_STATE_PASSENGER){
	temp++;
 }
}
if(temp > 0){ return true; } else return false;
}	

en hier:

IsVehicleInUseDF2(vehicleid){
new temp;
for(new i=0;i<200;i++){
if(IsPlayerConnected(i) && GetPlayerState(i)==PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid){
temp++;
}
}
if(temp > 0){ return true; } else return false;
}

en hier:

IsInvalidSkin(skinid)
{   // Created by Simon

#define	MAX_BAD_SKINS   22

new badSkins[MAX_BAD_SKINS] = {
	3, 4, 5, 6, 8, 42, 65, 74, 86,
	119, 149, 208, 265, 266, 267,
	268, 269, 270, 271, 272, 273, 289
};

for (new i = 0; i < MAX_BAD_SKINS; i++) {
    if (skinid == badSkins[i]) return true;
}

return false;
}
IsInvalidAction(actionid)
{

#define	MAX_BAD_ACTIONS   4

new badActions[MAX_BAD_ACTIONS] = {
	1, 3, 4, 9
};

for (new i = 0; i < MAX_BAD_ACTIONS; i++) {
    if (actionid == badActions[i]) return true;
}

return false;
}

Bewerkt: door grasmanek94

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...