Jump to content

BFH Beta Key

Beta key BFH  

47 leden hebben gestemd

1. 1. Heb je al een Beta Key van Battlefield Heroes

• Ja
      14
    • Nee
      27
    • Battlefield Heroes, wat is dat???
      6

Recommended Posts

• Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wupie

14

• FerryN

8

• .Stan

7

• Honkbal95

5

Geplaatst:

Lol Ik zit nu opgescheept met 3 beta keys xD

kheb er 1 in gebruik

Heb je met drie emailadressen ingeschreven?

Je hebt wel geluk, ik heb er geen :N.

Geplaatst: (bewerkt)

nee met hetzelfde e-mail adres

schrijf je hierin Je krijgt dan als het goed is als er een plaats vrij is een beta key.

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
Geplaatst:
IK wacht wel op de volle version :)

Precies! Zo'n beta versie zit nog vol fouten, dus mja ik wacht liever op de volledige versie!

Geplaatst:
IK wacht wel op de volle version :)

Precies! Zo'n beta versie zit nog vol fouten, dus mja ik wacht liever op de volledige versie!

maar het juist leuk m die fouten optesporen

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hmmm ik keek eergisteren in mijn mail-inbox, en ik had mail van Battlefield Heroes, met daarin "Your Battlefield Heroes Serial key"

Nouja, dan kan ik het ook niet meer laten :) En zo te zien is het toch een erg leuk spelletje geworden, het ziet er allemaal heel leuk uit, alleen het nadeel is, de tanks en vliegtuigen zijn lang niet op goede schaal gemaakt, dat vind ik wat jammer, en dat geld ook voor andere voertuigen. Ik hou er toch wat meer van dat alles een beetje bij elkaar past, en dat alles op goede schaal is gemaakt. Maarja, dat is mijn mening.

Verder leuk spel, maar niet echt om het nonstop te spelen, gewoon als tussendoortje!

Geplaatst:

ik heb mijn beta key al een lange tijd, maar heb het maar één avond gespeeld.

Na het poppetjes process ga ik de match in.

Nou, wat was dat een lag party zeg, ik knal iemand neer, opeens heel veel lagg, en dan ben ik opeens dood.

Juist.

Ik had toen alleen een sniper rifle (verkeerde poppeke gemaakt), dus ga ik een nieuwe maken. Ik maak een nieuwe, maar nu wil ik wel even de sniper rifle manneke deleten, maar dat lukt dus weer niet

Ik geef het een 3/10 voor de moeite

Geplaatst:

ik heb sinds 1 tot 2 week nu ook een beta key :dans:

Ik zelf vind het gewoon een top game, bij andere spellen zoals warrock kwam ik de map in, liep 3 passen, boom, dood, ronde wachten, ens ens ens :puh:

Maar het mooie aan deze game is juist dat het een echte cartoon is, dat als je iemand overrijd hij gewoon 20m hoog de lucht in vliegt xD of die rocketlauncers, hoe droog die raketten vliegen :puh:

Maar ik las ergens dat EA heel vele keys gaat uitdelen om te testen of BFH meer mensen aankan!

groot kans dat je er een krijgt, zijn 15000 keys ofzo! (normaal is 100 in de week) :D

Geplaatst:

Wat is het weer slecht geregeld daar bij EA. Heb een maand geleden ongeveer me ingeschreven, maar nog steeds geen key ontvangen. :N

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:
Wat is het weer slecht geregeld daar bij EA. Heb een maand geleden ongeveer me ingeschreven, maar nog steeds geen key ontvangen. :N

Mvg,

Flitskikker

Waarom is het dan slecht geregeld?

Je kon je al een hele tijd ervoor aanmelden, heel veel mensen hebben zich aangemeld, er waren zelfs nog mensen die van de vorige beta op een key aan het wachten waren, dus ik vind het niet zo heel slecht dat je nog geen key hebt :puh:

Ik speel het nu overigens weer, wel leuk, als je het niet erg vind om om elke halve minuut een connection error te hebben.

Gister ben ik trouwens uitgescholden door een pool, hij wou naar een eilandje zwemmen in Buccaneer Bay, en ik zei dat hij maar beter weg kon gaan als hij toch niks deed, dus ging hij mij in het Pools uitschelden. :puh:

Geplaatst:

Mvg,

Flitskikker

So, when do I get an email?

As slots open up for the Closed Beta, we will send out Beta keys over time.

Ik kreeg ook pas na een lange periode wachten een key, ze gaven vorige week namelijk 15 duizend keys weg.

Hier heb je meer informatie over de beta: Klik.

Geplaatst:

Mvg,

Flitskikker

So, when do I get an email?

As slots open up for the Closed Beta, we will send out Beta keys over time.

Ik kreeg ook pas na een lange periode wachten een key, ze gaven vorige week namelijk 15 duizend keys weg.

Hier heb je meer informatie over de beta: Klik.

Idd, ik ben nu lid voor 42 weken, en nog geen key, dus ja.

Me andere account ben ik nu lid voor 4 weken.

En me andere account ben ik lid voor wel 4 seconde.

En geen key, das balen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...