Jump to content

BFH Beta Key

Beta key BFH  

47 leden hebben gestemd

1. 1. Heb je al een Beta Key van Battlefield Heroes

• Ja
      14
    • Nee
      27
    • Battlefield Heroes, wat is dat???
      6

Recommended Posts

• Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wupie

14

• FerryN

8

• .Stan

7

• Honkbal95

5

Geplaatst:

Mij lijkt het me een leuke klasse als je hem speelt maar als je er telkens door gedood word.... :puh:

Geplaatst:

Ik heb vandaag m'n Beta Key gekregen en natuurlijk meteen geïnstalleerd. Het spel zelf had ik al is bij een vriend gespeeld die de Beta Key al had ontvangen. Het spel zelf vind ik leuk voor een halfuurtje maar langer hoef ik het ook niet te spelen. Verder heb ik ook erg veel lag. Om de 2 minuten of korter krijg ik zo'n melding van:

"There is a problem with your internet connection"

Terwijl m'n internet wel gewoon prima werkt. Ik vond het wel opvallend want ik heb precies hetzelfde met Battlefield 2 en Battlefield 2142, daarom heb ik ze sinds kort ook verwijderd... dat klinkt misschien een beetje stom maar die lag momenten komen soms echt hard aan!

Verder vind ik BF Heroes echt een grappig vermakelijk spel :tu:

Ohw, en nog een hèèl klein vraagje, heeft iemand ook problemen met die lag met BF2 of BF Heroes? Ik vind het wel raar want vroeger had ik nooit. Ik zit te denken dat het misschien komt door mijn nieuwe router... of misschien door Windows Vista... Nou goed, als iemand weet hoe het zit zou die dan misschien een klein berichtje willen achter laten? :tu:

paul007

Geplaatst:

ik heb zelf een draadloze verbinding en heb altijd last met online EA pc spelletjes, het ligt er niet aan wat, C&C of BF Heroes, altijd is het mega sloom. Ik denk niet dat het aan mijn verbinding ligt, omdat ik het aan meerdere mensen heb gevraagd, en ze zeggen dat het "normaal" is.

Ik heb bij andere spellen weinig tot geen last van lagg, en op de PlayStation 3 (ook draadloos) ook niet.

Battlefield Heroes zou op zich wel leuk kunnen zijn, maar omdat het gewoon iets té kinderlijk is, en gewoon te veel connection errors, is het voor mij gewoon niet leuk.

Geplaatst: (bewerkt)

Das wel raar, ik heb amper last van lag, alleen soms zijn de poppetjes nog aan het laden en zijn ze licht doorzichtbaar, wat soms heel kut kan zijn :duh:

Plus, je moet 2 magazijnen op iemand schieten wil je hem dood hebben, das ook gewoon kut :duh:

En die bunnyhoppers zijn ook klote

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Ik vind BFH gewoon weer een van de nutteloze creaties van EA.

Naar mijn mening heeft EA nog NOOIT een goede game gemaakt!

Ook heb ik zelf BF2 Complete Colection, helemaal geïnstalleerd, ook de uitbreidingpakketen, wil ik die gaan spelen, staat er dat ik ze moet kopen:? En dan kom je op de EA site terecht waar je geen moer verder komt, en de belklantenservice is ook gewoon niks!!! Toen was ik maar de gewone BF 2 gaan spelen, WAT EEN DOODSAAI SPEL ZEG!!! Je moet ver lopen, schiet wat, dood, en het is ook deheletijd capture de flag, en het zijn allemaal stomme maps, en er is ook gewoon geen Singleplayer.

ONTOPIC: Ook vind ik BFH gewoon weer heel erg op BF2 lijken, alleen nog irritanten, want je moet gewoon zoals hierboven al je kogels gebruiken om iemand dood te krijgen, echt niet normaal. Verder de lag is ook om gek van te worden, dus mijn mening was eerst 3 sterren, nu nog maar 1 !!! *

Stanboy96

Geplaatst:
Das wel raar, ik heb amper last van lag, alleen soms zijn de poppetjes nog aan het laden en zijn ze licht doorzichtbaar, wat soms heel kut kan zijn :duh:

Plus, je moet 2 magazijnen op iemand schieten wil je hem dood hebben, das ook gewoon kut :duh:

En die bunnyhoppers zijn ook klote

Ik bedoel de connection errors :)

Ja, ik heb 1 maar ik vind BFH een grote flop die TF2 imiteert en failt.

Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:

Ik heb nu ook een beta key en ik vind er geen bal aan. Iedereen holt met messen door het scherm, gooit met vuurbommen en irriteert je zo op de vreemdste manieren, neem alleen als je vrienden die midden in jou kogelregen springen zodat zij die kill kunnen halen. En dan maakt het grappige uiterlijk het alleen maar frustrerender..

Geplaatst:
Ik heb nu ook een beta key en ik vind er geen bal aan. Iedereen holt met messen door het scherm, gooit met vuurbommen en irriteert je zo op de vreemdste manieren, neem alleen als je vrienden die midden in jou kogelregen springen zodat zij die kill kunnen halen. En dan maakt het grappige uiterlijk het alleen maar frustrerender..

Messen zijn commandos. Irritant, ik haat ze ook. Vuurbomen? Dat is de 'burning bullets' ability, kan je gratis krijgen. Kills maken in feite niets uit, je krijgt punten voor elke hit. Grappige uiterlijk is nou eenmaal cartoon, ga jij maar Warrock spelen ofzo.

Ik ben nu zelf een lvl 14 soldier, met lvl 5 Grenade Spam. Onmisbare ability die iedereen onderuit haalt.

Heb inmiddels ook al een key gehad en ik ben nu een Level 9 Gunner. :)

Als je ook een key wilt, kun je er hier nog één laten toemailen.

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...