Jump to content

BFH Beta Key

Beta key BFH  

47 leden hebben gestemd

1. 1. Heb je al een Beta Key van Battlefield Heroes

• Ja
      14
    • Nee
      27
    • Battlefield Heroes, wat is dat???
      6

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb nu ook een beta key en ik vind er geen bal aan. Iedereen holt met messen door het scherm, gooit met vuurbommen en irriteert je zo op de vreemdste manieren, neem alleen als je vrienden die midden in jou kogelregen springen zodat zij die kill kunnen halen. En dan maakt het grappige uiterlijk het alleen maar frustrerender..

Messen zijn commandos. Irritant, ik haat ze ook. Vuurbomen? Dat is de 'burning bullets' ability, kan je gratis krijgen. Kills maken in feite niets uit, je krijgt punten voor elke hit. Grappige uiterlijk is nou eenmaal cartoon, ga jij maar Warrock spelen ofzo.

Ik ben nu zelf een lvl 14 soldier, met lvl 5 Grenade Spam. Onmisbare ability die iedereen onderuit haalt.

Ontspan, dit is een mening topic geen afkraak topic. Niet van elkaar anyway.

• Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wupie

14

• FerryN

8

• .Stan

7

• Honkbal95

5

Geplaatst:
Ik heb nu ook een beta key en ik vind er geen bal aan. Iedereen holt met messen door het scherm, gooit met vuurbommen en irriteert je zo op de vreemdste manieren, neem alleen als je vrienden die midden in jou kogelregen springen zodat zij die kill kunnen halen. En dan maakt het grappige uiterlijk het alleen maar frustrerender..

Messen zijn commandos. Irritant, ik haat ze ook. Vuurbomen? Dat is de 'burning bullets' ability, kan je gratis krijgen. Kills maken in feite niets uit, je krijgt punten voor elke hit. Grappige uiterlijk is nou eenmaal cartoon, ga jij maar Warrock spelen ofzo.

Ik ben nu zelf een lvl 14 soldier, met lvl 5 Grenade Spam. Onmisbare ability die iedereen onderuit haalt.

Ik uit mijn mening over een mening.

Geplaatst:

Goed, zoals je wilt...

Ontopic: Blijft dit spel gratis, of word het net als iedere andere Battlefield uiteindelijk in een doosje gestopt en in de winkel gelegd?

Geplaatst:

Goed, zoals je wilt...

Ontopic: Blijft dit spel gratis, of word het net als iedere andere Battlefield uiteindelijk in een doosje gestopt en in de winkel gelegd?

Blijft gratis, je kan wel dingen kopen later... en er zit reclame in. :)

Geplaatst:
>>> Door Ikkes: Volgens mij heb ik in dit topic eerder al onnodige quotes weggehaalt. Bij deze dus een laatste waarschuwing voor degene die steeds onnodig blijven quoten. Hier vind je meer over hoe wel te quoten (let op de punten onderaan!)<<<
Geplaatst:

Speelt ikkes ook battlefield heroes? :engel:

Weet iemand trouwens wanneer die nieuwe map ingame zal komen?

er was laatst een update, maar na het updaten gaf die een foutmelding, dus ik weet niet zeker of ik heb wel geupdate heb :$

Geplaatst:
Speelt ikkes ook battlefield heroes? :engel:

Weet iemand trouwens wanneer die nieuwe map ingame zal komen?

er was laatst een update, maar na het updaten gaf die een foutmelding, dus ik weet niet zeker of ik heb wel geupdate heb :$

Je kan niet spelen zonder update volgens mij.. Die nieuwe map heeft nog geen bepaalde datum, maar ik neem aan dat het deze maand zal zijn..

• 3 weken later...
Geplaatst:
en er zit reclame in. :)

zoveel reclame hb ik nog niet gezien

Heet niet voor niks Beta.. er zal nog wel heel wat meer reclame in komen.. trust me.. van die domme billboards net als op High-way Tampa in BF2..

Geplaatst:

Ben de map nog niet tegengekomen. Voor de rest ben ik gematigd positief over deze game, aangezien ik toch een stuk diepgang mist. Goed je kan een hogere rang krijgen en meer punten (hero points etc.) verzamelen om dingen te "kopen" maar ik zie hier echt geen meerwaarde in. Als ik mag kiezen tussen een "uitgekleede versie" die gratis of een normale game van 60 euro met voldoende kwaliteit kies ik denk ik toch voor de laatste.

Maar ach, ik mag niet klagen. Dit kost niks en geeft toch zo nu en dan het nodige plezier :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...