TomHagen Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 ze hebben wel geluk gehad dat de vliegtuig niet in de brand vloog toen ze crashde als dat zo was geweest was het 10x erger dan nu Ja inderdaad, het gerucht gaat dat er geen kerosine meer in het vliegtuig zat, want een van de motoren heeft geloof ik wel even gebrand, maar was vrij snel weer uitgegaan. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 De hamvraag is natuurlijk, waar was Regilio? Maargoed ik vind het allemaal wel meevallen. Ik hoorde op de radio dat er een vliegtuig neergestort was, ik dacht dan ook aan 100+ doden. Dat aantal bleek echter wat overdreven, het toestel zelf ziet er nog redelijk uit, wat bisonkit ertussen en we kunnen weer. Daarnaast zijn 9 slachtoffers te betreuren maargoed het had vele malen erger kunnen uitpakken. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Er zijn wel ergere ongelukken gebeurt hoor. Met vliegtuigen al helemaal. Er zijn vaak genoeg bom volle vliegtuigen neer gestort met meer dan 50 doden. Dit is natuurlijk wel erg, maar ik vind het enorm mee vallen. Meestal zie je dit soort dingen in Amerika of andere landen maar dat het hier in Nederland is gebeurd verwacht je absoluut niet. Stel je voor dat iemand die jij kent in dat vliegtuig zat dan had je wel anders gepraat. Dus? Als iets in Amerika gebeurt dan is dat minder erg dan dat dat hier gebeurt? Iedere dode is toch weer een verdrietige familie. Of dat nou in Nederland is of in Amerika boeit dan niet zo veel meer. In Amerika komen doden ook niet opeens tot leven hoor. Ik zeg toch niet dat het minder erg is. Je verwacht het gewoon niet in Nederland. Lezen blijft ook een vak... Reageren
Cabyon Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Zit ik lekker te Fifa09'en op m'n Playstationetje, hoor ik op 3fm om circa Half 12 een ''Special News Update'' van de crash. Ik ga vanavond nieuws kijken. Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 De hamvraag is natuurlijk, waar was Regilio? Maargoed ik vind het allemaal wel meevallen. Ik hoorde op de radio dat er een vliegtuig neergestort was, ik dacht dan ook aan 100+ doden. Dat aantal bleek echter wat overdreven, het toestel zelf ziet er nog redelijk uit, wat bisonkit ertussen en we kunnen weer. Daarnaast zijn 9 slachtoffers te betreuren maargoed het had vele malen erger kunnen uitpakken. Regilio? Ik vind de crash niet meevallen. Het kan inderdaad erger, maar elke crash is erg. Eerder hoorde ik ook al op het RTL nieuws dat een vliegtuig maatschappij uit Turkije tot slechtste was benoemd. Omdat de controles altijd erg soepel, en dus slecht verliepen. Altijd dan weer een deur die niet goed sluit, een moertje in het vliegtuig die los zit en zo dus elke keer het vliegtuig weer terug naar de landingsbaan moest na het opstijgen, of dat niet eens redde. En volgens mij was het deze maatschappij.. Ook denk ik wel dat het nu failliet gaat, erg veel vliegtuig maatschappijen lijden onder de economische crisis, en als je dan ook nog zo'n slechte naam erbij krijgt in deze tijd, komt dat niet erg lekker uit. Tja, en idd, net als hierboven, dit verwacht je niet in nederland. En dan ook nog internationaal nieuws, alhoewel dat meestal wel logisch is met elke crash. Ik hoop dat de Black Box ook snel bekend word gemaakt, volgens mij denken die piloten ook nog dat er niks aan de hand is... Aangezien ze geen enkele poging tot noodlanding hebben gemaakt En dat de brandstof op was zou wel HEEL erg dom zijn.. Vandaar dat ze eerder ook al een slechte naam kregen... Reageren
Wesley Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) Zowh, ik schrok wel even toen ik dit hoorde! Heb er nog niet veel woorden voor over eerlijk gezegd.. Hier zijn opnames van de luchtverkeersleiding Schiphol (ATC - EHAM): **OPNAMES VERWIJDERD!** Ik heb de opnames verwijderd omdat het niet respectvol is.. Bewerkt: 25 februari 2009 door Wesley_GTA Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) UH ik 2 keer zelfde post? Hoe kan dat nu weer Ja, nu heb ik dit bericht alweer gewijzigd, maar mn vorige bericht stond hier dus nog eens in... Admin of mod die dit dan kan deleten? Bewerkt: 25 februari 2009 door Remi-X Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 De hamvraag is natuurlijk, waar was Regilio? Maargoed ik vind het allemaal wel meevallen. Ik hoorde op de radio dat er een vliegtuig neergestort was, ik dacht dan ook aan 100+ doden. Dat aantal bleek echter wat overdreven, het toestel zelf ziet er nog redelijk uit, wat bisonkit ertussen en we kunnen weer. Daarnaast zijn 9 slachtoffers te betreuren maargoed het had vele malen erger kunnen uitpakken. Regilio? Je moet hem gewoon snappen.. Ik vind de crash niet meevallen. Het kan inderdaad erger, maar elke crash is erg. Eerder hoorde ik ook al op het RTL nieuws dat een vliegtuig maatschappij uit Turkije tot slechtste was benoemd. Omdat de controles altijd erg soepel, en dus slecht verliepen. Altijd dan weer een deur die niet goed sluit, een moertje in het vliegtuig die los zit en zo dus elke keer het vliegtuig weer terug naar de landingsbaan moest na het opstijgen, of dat niet eens redde. En volgens mij was het deze maatschappij..Ook denk ik wel dat het nu failliet gaat, erg veel vliegtuig maatschappijen lijden onder de economische crisis, en als je dan ook nog zo'n slechte naam erbij krijgt in deze tijd, komt dat niet erg lekker uit. Tja, en idd, net als hierboven, dit verwacht je niet in nederland. En dan ook nog internationaal nieuws, alhoewel dat meestal wel logisch is met elke crash. Zo erg schijnt deze maatschappij niet te zijn. Ik hoop dat de Black Box ook snel bekend word gemaakt, volgens mij denken die piloten ook nog dat er niks aan de hand is... Aangezien ze geen enkele poging tot noodlanding hebben gemaakt En dat de brandstof op was zou wel HEEL erg dom zijn.. Vandaar dat ze eerder ook al een slechte naam kregen... Uh, wat is er dan gebeurd? Dit allemaal was de noodlanding. Een puike noodlanding als je het mij vraagt, geen slachtoffers op de grond en het vliegtuig ziet er nog best aardig uit, zoals ik al zei wat bisonkit ertussen en hij kan weer vliegen. Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 De hamvraag is natuurlijk, waar was Regilio? Regilio? Je moet hem gewoon snappen.. ... Zo erg schijnt deze maatschappij niet te zijn. ... Uh, wat is er dan gebeurd? Dit allemaal was de noodlanding. Een puike noodlanding als je het mij vraagt, geen slachtoffers op de grond en het vliegtuig ziet er nog best aardig uit, zoals ik al zei wat bisonkit ertussen en hij kan weer vliegen. 1 oke 2 Owja? 1 of 2 jaar geleden een heel belngrijk iets in het nieuws.. 3 Ja, een noodDUIKING.. Dit is echt geen landing hoor. Een landig is zo zacht mogelijk neerkomen, en dit is zo hard als maar kan op de hoogte waar ze zaten.. Bisonkit? Zelfs figuurlijk niet vind ik zelf. Het vliegtuig ligt in 3-en, en er ligt nog van alles uit elkaar, met overal deuken.. Daar stop je echt niet wat tussen hoor, zelfs niet figuurlijk.. Als je bisonkit wel vind kunnen, had je zelf in het vliegtuig willen zitten? Ik niet. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 die piloot ging op het einde toch zijn neus optrekken en op een gegeven moment heb je meer snelhijd nodig. Reageren
TomHagen Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 2 Owja? 1 of 2 jaar geleden een heel belngrijk iets in het nieuws.. Ze zijn wel lid van Star Airlines (ofzo), waar alleen goede maatschappijen lid van zijn. Bovendien wordt er de laatste jaren juist erg goed gecontroleerd, ze zijn de trots van Turkije.3 Ja, een noodDUIKING.. Dit is echt geen landing hoor. Een landig is zo zacht mogelijk neerkomen, en dit is zo hard als maar kan op de hoogte waar ze zaten.. Bisonkit? Zelfs figuurlijk niet vind ik zelf. Het vliegtuig ligt in 3-en, en er ligt nog van alles uit elkaar, met overal deuken.. Daar stop je echt niet wat tussen hoor, zelfs niet figuurlijk..Als je bisonkit wel vind kunnen, had je zelf in het vliegtuig willen zitten? Ik niet. Ik land liever hard in een weiland, dan zacht op een snelweg.En over die bisonkit, Mania wil denk ik alleen zeggen dat het vliegtuig geen schade heeft geleden die je wel eens ziet als een vliegtuig hard op de grond land, en het hele vliegtuig is vernietigd. Reageren
Wesley Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Hmmm waarschijnlijk had het vliegtuig bijna geen fuel meer(Trapped Fuel), en met de laatste beetje brandstof had die waarschijnlijk toch nog geprobeerd om de snelweg te ontwijken, en dat is hem ook gelukt, nadat de laatste beetje brandstof op was, is die als een baksteen naar beneden gevallen.. Ik denk dat het op die manier is gegaan, en ik zeg je, je wilt echt NIET op een snelweg landen, gaat alleen maar meer levens kosten. Tevens is deze rampenplan goed georganiseerd! Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 @Honkbal95[NL]: Het einde lijkt me iets te laat @TomHagen 1- Nog geen 20 min geleden was het nogmaal op Editie NL. Turkish Airlines heeft vaker problemen gehad. 11 crashes en 75 doden. Of zoiets. 2- Dat maakt het toch niet normaal? Het blijft erg als een vliegtuig neerstort.. Of je moet er zelf in willen zitten? Bisonkit komt namelijk een beetje droog over, net alsof het je niks uit maakt, vind ik dan. Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 gvd ik keek net toevallig het jeugdjournaal want ze hadden het over die vliegtuigcrash, en ze interviewden een paar jongeren, dus ze vragen aan hun wat ze hier doen en dan zeggen ze: 'Ja we proberen er heen te gaan want we vinden het leuk om te kijken' Ik kan die idioten wel neerschieten wat een onrespectvolle mogolen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Hoeveel doden zijn er eigenlijk gevallen? Ik hoor juist op het nieuws 9 klopt dat? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.