Wesley Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Hoeveel doden zijn er eigenlijk gevallen? Ik hoor juist op het nieuws 9 klopt dat? Tot nu toe zijn er 9 doden gemeld ja. Reageren
xgaming Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Ach... Zo erg is het ook weer niet. Het had vele malen erger kunnen aflopen. Je kiest zelf om te vliegen, ongelukken gebeuren soms met de dood tot gevolg. Het is rost voor die mensen en nabestaanden, maar je weet wat het gevolg kan zijn van vliegen (rijden, leven etc.). Reageren
Wesley Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Ach... Zo erg is het ook weer niet. Het had vele malen erger kunnen aflopen. Je kiest zelf om te vliegen, ongelukken gebeuren soms met de dood tot gevolg. Het is rost voor die mensen en nabestaanden, maar je weet wat het gevolg kan zijn van vliegen (rijden, leven etc.). Moest er nog eens bijkomen, nog meer doden? Nou liever niet.. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Ach... Zo erg is het ook weer niet. Het had vele malen erger kunnen aflopen. Je kiest zelf om te vliegen, ongelukken gebeuren soms met de dood tot gevolg. Het is rost voor die mensen en nabestaanden, maar je weet wat het gevolg kan zijn van vliegen (rijden, leven etc.). Hoe kan je nou weten of je gaat neerstorten in een vliegtuig, hoe weet je nu dat het gaat regenen, hoe weet dat je wel normaal kan leven, hoe weet je dat je niet wordt opgepakt door politie... Als je het zo bekijkt kan je je beter in je kamer opsluiten voor de rest van je leven. Reageren
RobbieB Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Er zijn nu al 9 doden, 3 bemanningsleden, 6 passagiers. De hulpverleners zeggen dat het nog kan oplopen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Er zijn nu al 9 doden, 3 bemanningsleden, 6 passagiers.De hulpverleners zeggen dat het nog kan oplopen. Ja er zouden een paar in kritieke toestand zijn. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 @Honkbal95[NL]:Het einde lijkt me iets te laat @TomHagen 1- Nog geen 20 min geleden was het nogmaal op Editie NL. Turkish Airlines heeft vaker problemen gehad. 11 crashes en 75 doden. Of zoiets. 2- Dat maakt het toch niet normaal? Het blijft erg als een vliegtuig neerstort.. Of je moet er zelf in willen zitten? Bisonkit komt namelijk een beetje droog over, net alsof het je niks uit maakt, vind ik dan. Ach je moet het allemaal een beetje relatieveren, 9 doden is echt niet veel hoor. Het is echter wel erg natuurlijk maargoed het had veel en veel erger gekund, bijvoorbeeld een slachtofferaantal met een factor 10 hoger.. Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) Nee, idd. Het is ook niet erg dat ze dood zijn. Bewerkt: 25 februari 2009 door Remi-X Reageren
Thesoldier Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Nee, idd. Het is ook niet erg dat ze dood zijn. wtf ? omdat ze turks zijn zeker doe normaal .... en het is erg dit 1 dode iss al teveel mischien dat de motor uitvielen door een probleem ofzo en dat de piloot noodlanding wou maken maar de baan mistte want zonder motor is vliegen onmogelijk Reageren
Wesley Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Nee, idd. Het is ook niet erg dat ze dood zijn. Pardon? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Nee, idd. Het is ook niet erg dat ze dood zijn. Pardon? Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld. Reageren
Thesoldier Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Nee, idd. Het is ook niet erg dat ze dood zijn. Pardon? hij haat vast turken en hij houdt er geen rekening mee dat ik ook half turks ben Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Dat was sarcastisch van hem,kijk maar naar de post boven hem. Reageren
Thesoldier Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Dat was sarcastisch van hem,kijk maar naar de post boven hem. het was niet sarcastisch het was racistisch maar ik hoop dat hij het sarcastisch bedoeld anders word ik boos Reageren
kees1991 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) Een puike noodlanding als je het mij vraagt, geen slachtoffers op de grond en het vliegtuig ziet er nog best aardig uit, zoals ik al zei wat bisonkit ertussen en hij kan weer vliegen. Arggg... ik denk dat er ook nog een beetje duck tape nodig is. maar dan is die inderdaad zo goed als nieuw Ik vind het nog wel een beetje raar, ik denk zelf ook dat de brandstof op was wand bijde motoren zijn afgebroken en als er nog brandstof in zat zou het dan wel ontploft zijn omdat de motoren rood gloeiend heet zijn. Maar als piloot zijnde kun je lijkt mij wel zien waneer je brandstof op wis... 1: waarom hebben ze dan niet een tussen stop gemaakt in Parijs/Belgie/Rotterdam? 2: als je merkt dat je te langzaam gaat en je bent een beetje normaal opgeleide piloot dan weet je ook dat je niet je vliegtuig moet optrekken want dan flikkert je vliegtuig dus gewoon als een baksteen neer. Het tweede is waarschijnlijk ook gebeurt, eerst met de staart in de grond waardoor het vliegtuig naar voren klapte met de neus in de modder waardoor het in drieën heeft kunnen breken. het is jammer van die 9 doden dat is erg vervelend voor ze en hun familie/vrienden. maar had inderdaad veel erger gekund bijvoorbeeld een explosie... dan was iedereen dood en het is erg dit 1 dode iss al teveel mischien dat de motor uitvielen door een probleem ofzo en dat de piloot noodlanding wou maken maar de baan mistte want zonder motor is vliegen onmogelijk lul niet met 1 motor kun je nog van Amsterdam naar Spanje vliegen man. laat staan dat kleine stukje van de A9 naar de landings baan... (ik neem tenminste aan dat je 1 motor bedoelt en niet 2 MOTOREN?) Bewerkt: 25 februari 2009 door kees1991 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.